چانی خواستار مقررات در میان اختلاف بیمارستان و بیمه است

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – کمیسر بیمه می سی سی پی می گوید که قانونگذاران باید مقررات بیشتری را در مورد رویه های شبکه بیمه در نظر بگیرند زیرا اختلاف بین بزرگترین ارائه دهنده بیمه ایالت و بزرگترین بیمارستان ادامه دارد.

به گزارش روزنامه نورث ایست می سی سی پی دیلی ژورنال، کمیسیونر مایک چانی روز دوشنبه با کمیته های بیمه مجلس نمایندگان و سنا صحبت کرد.

از ماه آوریل، Blue Cross & Blue Shield of Mississippi از شبکه مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی خارج شده است و هزاران مصرف کننده را در بلاتکلیفی قرار داده است.

چنی، یک جمهوری خواه، پیشنهاد کرد که قانونگذاران از لغو قراردادهای شبکه بین شرکت های بیمه و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خارج از یک پنجره 90 روزه قبل از دوره ثبت نام آزاد جلوگیری کنند.

ثبت نام آزاد برای پوشش مراقبت های بهداشتی از نوامبر آغاز می شود.

اختلاف نظر بر سر نرخ بازپرداخت و طرح مراقبت با کیفیت Blue Cross منجر به فسخ قرارداد بین بیمه‌گر و تنها مرکز پزشکی دانشگاهی می‌سی‌سی‌پی شد.

چانی گفت: “همه چیز در زندگی به پول، قدرت و رابطه جنسی مربوط می شود.” “این در مورد پول است.”

مشتریان Blue Cross هنوز هم می توانند در UMMC به دنبال درمان باشند، اما از آنجایی که بیمه آنها خارج از شبکه است، با هزینه های بالاتری روبرو هستند. UMMC تنها ارائه دهنده ایالتی است که خدمات خاصی مانند پیوند اعضا را ارائه می دهد.

یک سخنگوی UMMC از اظهار نظر در مورد این پیشنهاد خودداری کرد. بلو کراس بلافاصله به درخواست دیلی ژورنال برای اظهار نظر پاسخ نداد.

[ad_2]

Leave a reply