پیشنهاد ابتکار می سی سی پی از مهلت کاپیتول جان سالم به در می برد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – قانونگذاران می سی سی پی فهرست موضوعاتی را که قرار است در دو ماه باقی مانده به جلسه سه ماهه خود بررسی کنند، محدود کرده اند. روز سه‌شنبه اولین ضرب‌الاجل مهم جلسه بود که کمیته‌های مجلس نمایندگان و سنا لوایح عمومی را که در اتاق‌های خودشان ثبت شده بود، تصویب کردند یا آنها را کشتند. مهلت های بعدی برای بررسی صورت حساب های مالیاتی و بودجه وجود دارد.

لوایحی که در کمیته ها باقی مانده اند برای بحث بیشتر به مجلس نمایندگان یا سنا منتقل می شوند. در اینجا وضعیت برخی از قبض ها آمده است:

زنده

طرح های رای گیری – لایحه 2638 سنا روندی را برای مردم احیا می کند تا عریضه هایی را برای قرار دادن مسائل در برگه های رای سراسری در سراسر ایالت پخش کنند. می سی سی پی چندین دهه یک روند ابتکاری داشت، اما دادگاه عالی ایالت در سال 2021 حکم داد که این روند نامعتبر است زیرا به تعداد مساوی امضا از پنج منطقه کنگره نیاز داشت و ایالت پس از سرشماری سال 2000 به چهار منطقه کاهش یافت.

جکسون واتر – لایحه 2889 سنا، توسط سناتور جمهوریخواه. دیوید پارکر از شاخه زیتون، پیشنهاد انتقال نهایی خدمات آبی ارائه شده توسط جکسون، شهری تحت رهبری دموکرات ها، به “مالکیت، مدیریت و کنترل” یک نهاد منطقه ای جدید را ارائه می دهد. پارکر گفت که مشکلات آب جکسون در می سی سی پی منعکس نمی شود و می تواند مانع توسعه اقتصادی شود. تد هنیفین، مدیر موقت سیستم آب جکسون که از سوی فدرال منصوب شده است، به آسوشیتدپرس گفت که او معتقد است که این صورتحساب می‌تواند ناشی از تمایل مقامات ایالتی برای دسترسی به پول فدرال در نظر گرفته شده برای آب جکسون باشد. لایحه 2338 سنا توسط سناتور جمهوری خواه. جوئل کارتر از گلفپورت، شرکت‌های آب و برق را ملزم می‌کند تا مشتریان را بر اساس میزان آبی که مصرف می‌کنند، شارژ کنند – ساختار نرخ جدیدی را که توسط Henifin برای دریافت هزینه آب بر اساس ارزش دارایی پیشنهاد شده است، ممنوع می‌کند.

دادگاه مجتمع کاپیتول – لایحه مجلس 1020، توسط نماینده جمهوریخواه. تری لامار از سناتوبیا، یک سیستم دادگاه جداگانه ایجاد خواهد کرد که توسط قضات غیر منتخب در منطقه ای از جکسون که بسیاری از ساختمان های دولتی در آن قرار دارند، اداره می شود. مرزهای این ناحیه نیز گسترش خواهد یافت و بخش بزرگی از شهر را در بر می گیرد. قضات به جای انتخاب توسط ساکنان شهر یا مقامات منتخب، توسط قاضی دادگاه عالی می سی سی پی و دادستان ها توسط دادستان کل منصوب می شوند. این لایحه به دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به پرونده هایی را می دهد که دولت ایالتی در آن ها طرف است. این لایحه با مخالفت شدید طرفداران محلی و مقامات شهری روبرو شده است و شهردار دموکرات جکسون آن را با آپارتاید مقایسه کرده است.

پوشش MEDICAID پس از زایمان – لایحه 2212 سنا، که از حمایت دو حزبی برخوردار است، به تمدید پوشش Medicaid از 60 روز به یک سال پس از زایمان یک زن اجازه می دهد. لایحه مشابهی سال گذشته در سنا تصویب شد، اما پس از مخالفت فیلیپ گان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از بین رفت.

جوانان فراجنسیتی – لایحه 1125 مجلس نمایندگان با ممنوع کردن مراقبت های تایید کننده جنسیت، دسترسی به مراقبت های بهداشتی را برای جوانان ترنسجندر محدود می کند. این لایحه در مجلس نمایندگان و کمیته سنا تصویب شده است.

تسلیح معلمان – لایحه 532 مجلس نمایندگان و لایحه 2079 سنا به برخی از کارمندان مدرسه اجازه می دهد تا سلاح گرم مخفیانه حمل کنند. کارمندان می توانند از اسلحه برای پاسخ به یک تیرانداز فعال یا “وضعیتی که باعث مرگ یا آسیب بدنی” در محوطه مدرسه می شود استفاده کنند. این لوایح، کارکنان را ملزم به داشتن مجوز سلاح گرم و تکمیل دوره های آموزشی در مورد دست زدن به اسلحه می کند.

مرده

معافیت از واکسیناسیون – لایحه 2767 سنا، توسط آنجلا هیل جمهوری خواه از Picayune، یک معافیت مذهبی جدید از هر گونه الزامات واکسن برای دانش آموزان ایجاد می کرد. می سی سی پی نیازی به واکسن COVID-19 ندارد. این لایحه باید در مورد پنج واکسن مورد نیاز دولت اعمال شود: سرخک، دیفتری، آبله مرغان، فلج اطفال و هپاتیت B. طبق کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی، همه 50 ایالت به واکسن های مشخصی برای دانش آموزان نیاز دارند. هیل گفت می سی سی پی باید به 44 ایالت دیگر و واشنگتن دی سی بپیوندد تا معافیت مذهبی را صادر کند.

احیای حق رای – لایحه 342 مجلس نمایندگان، توسط نماینده دموکرات. جفری هارنس از فایت، به طور خودکار حق رای را به هر فردی که محکومیت خود را به دلیل محکومیت در یک جنایت سلب حق رای کامل کرده است، باز می گرداند. روند کنونی احیای حق رای به این صورت است که یک فرد از قانونگذاران و استانداری اجازه می گیرد و در سال های اخیر تنها عده کمی این مجوز را دریافت کرده اند.

کارگران باردار – لایحه 2114 سنا، توسط سناتور دموکرات. آنجلا ترنر فورد از وست پوینت، کارفرمایان را ملزم می‌کرد که برای کارمندانی که باردار هستند یا دوران نقاهت پس از زایمان را انجام می‌دهند، «توافق معقول» ایجاد کنند، مانند وقفه‌های مکرر، انتقال موقت به موقعیت‌های کم‌تر یا خطرناک یا فضایی غیر از حمام برای بیان سینه. شیر.

[ad_2]

Leave a reply