پیدا شدن زن سالخورده در خانه پر از سوسک بدون آب

[ad_1]

شهرستان اوکالوسا، فلوریدا (WKRG) — 10 نفر به اتهامات گسترده ای پس از صدور حکم بازرسی مواد مخدر توسط بخش تحقیقات ویژه کلانتری شهرستان اوکالوسا دستگیر شدند.

نمایندگان این حکم را در خانه ای ارائه کردند که محل چندین اوردوز بود. همسایه ها نیز از زباله ها و زباله هایی که این ملک را پوشانده بود، شکایت داشتند.

ادوینا جکسون، 53 ساله، اهل شالیمار به داشتن یک محل سکونت مزاحم عمومی، بی توجهی به سالمندان و داشتن وسایل مواد مخدر متهم شد.

محققان OCSO گفتند جکسون و جوزف داونینگ، 62 ساله، مراقب یک زن مسن بودند که در شرایط ناامن و غیربهداشتی زندگی می کرد، که شامل استفاده مکرر از هروئین، فنتانیل و متامفتامین در خانه می شد. به گفته نمایندگان، این زن مسن تخت نداشت و تمام روز را روی صندلی می گذراند.

اتهامات داونینگ شامل اداره یک اقامتگاه مزاحم عمومی، بی توجهی به سالمندان، داشتن سلاح یا مهمات توسط یک مجرم و فساد مالی با تهدید یک کارمند دولتی است.

به گفته نمایندگان، زنی که در این ملک در یک خودروی RV زندگی می کرد به نام علیشاه دین، 32 ساله، به قاچاق مت آمفتامین و داشتن لوازم مواد مخدر متهم شد. چارلز موریسون، 54 ساله، به داشتن یک ماده کنترل شده بدون نسخه متهم شد. یکی دیگر از ساکنان، داگ اسپنس، به دلیل عدم ثبت نام به عنوان مجرم جنسی، حکم حکم صادر شد.

به گفته معاونین، چهار نفر دیگر در این ملک، بیلی کوک، الدون کوچنز، گرگ مورفی و جرد اسمیت با اتهام مقاومت در برابر یک افسر بدون خشونت روبرو هستند. متیو استرانک به جرم نقض آزادی مشروط به اتهامات اصلی در اختیار داشتن یک ماده کنترل شده متهم شد.

برخی از افراد بیرون در ماشین هایی که از وسط نصف شده بودند می خوابیدند. نمایندگان گفتند در داخل خانه پر از سوسک، آب جاری و حمام کاری وجود ندارد.

[ad_2]

Leave a reply