پنج نفر دستگیر شدند، یک نفر به دلیل سرقت مسلحانه شهرستان آدامز تحت تعقیب بود

[ad_1]

شهرستان آدامز، خانم. (WJTV) – نمایندگان کانتی آدامز پنج مظنون را دستگیر کردند و پس از یک سرقت مسلحانه به دنبال نفر ششم هستند.

این سرقت در 29 ژانویه 2023 در یک محل سکونت رخ داد. سه قربانی به بازرسان گفتند که دو مرد که به یک تفنگ دستی و یک تفنگ تهاجمی مسلح بودند، وارد خانه شده و از آنها سرقت کردند. آنها گفتند این افراد با پول نقد و یک تپانچه فرار کردند.

نمایندگان گفتند مظنونان با یک دوج چلنجر سیاه رنگ فرار کردند.

در 31 ژانویه، بازرسان خودرو را مشاهده کردند و خودرو را به دلیل تخلف رانندگی متوقف کردند. نمایندگان گفتند تایرل کلی، عمر پینکنی و تراوین جونز داخل خودرو بودند.

در بازرسی از خودرو، نمایندگان گفتند که اسلحه ای را که در سرقت مسلحانه گزارش شده بود، پیدا کردند.

کلی به داشتن اسلحه گرم و مجرم در اختیار داشتن اسلحه متهم شد. نمایندگان گفتند که او در حال حاضر برای کیفرخواست صادر شده توسط هیئت منصفه بزرگ در قید وثیقه است. در دسامبر 2021، کلی به سرقت مسلحانه و داشتن سلاح توسط یک مجرم محکوم شد.

پینکنی به داشتن یک سلاح گرم سرقتی متهم شد. نمایندگان گفتند که او به اتهام تجاوز جنسی قانونی در قید وثیقه است.

جونز به ارائه اطلاعات نادرست به یک افسر مجری قانون متهم شد. نمایندگان گفتند که او با پلیس ناچز حکم جنایت بزرگی برای فرار از جنایت دارد.

در 31 ژانویه، ترایون وایت در ارتباط با این پرونده به سرقت مسلحانه متهم شد. در 2 فوریه، کایلین اونز به ممانعت از تعقیب قضایی در رابطه با اتهامات کلی متهم شد.

نمایندگان گفتند که همچنان به دنبال کامرون بروکس 20 ساله در ارتباط با این پرونده هستند. بازرسان گفتند که او باید مسلح و خطرناک در نظر گرفته شود.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای بروکس دارد می تواند با بخش تحقیقات جنایی دفتر کلانتر شهرستان آدامز به شماره 8383-442-601 یا با شماره 888-442-5001 با Crime Stoppers تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply