پلیس کشیش مفقود شده، کارمند قدیمی کلیسا را ​​به عنوان قربانیان دو قتل شناسایی می کند. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم.

[ad_1]

کاوینگتون، لا. (WGNO) – چند روز پس از کشف وحشتناک دو جسد بد سوخته در ساحل شمالی، مقامات اداره پلیس Covington و St. اداره پزشکی قانونی محله تامانی هر دو قربانی را شناسایی کرده و جزئیات وحشتناکی را در مورد تحقیقات منتشر کرده است.

اوایل این هفته، اجساد از پشت یک تجارت در مرکز شهر کاوینگتون پیدا شد. پلیس گزارش داد که اجساد “بیش از تشخیص سوزانده شده اند.” با این حال، جزئیات منتشر شده توسط اداره پلیس نشان می دهد که این پرونده به عنوان یک تحقیق ضربتی در آخر هفته آغاز شده است. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم:

جدول زمانی

یکشنبه 27 نوامبر

7:11 بعد از ظهر: کارآگاهان به یک تابلوی برخورد و فرار در نزدیکی خیابان St. رد دوچرخه تامانی پلیس می گوید این وسیله نقلیه به نام روث پراتس، کارمند قدیمی دانشگاه سنت پترزبورگ ثبت شده است. کلیسای کاتولیک پیتر پریش.

هنگامی که افسران نتوانستند با پراتس تماس بگیرند، کارآگاهان با خانواده او تماس گرفتند و آنها نیز نتوانستند با او تماس بگیرند. هنگامی که آنها با تلفن پراتس تماس گرفتند، صدای زنگ در یک زباله دانی در همان حوالی شنیده شد. پس از آن پراتس مفقود اعلام شد.

دوشنبه 28 نوامبر

حدود ساعت 3:45 صبح، وسیله نقلیه پراتس، یک SUV سفید رنگ، در پارکینگ Walgreens در US 190 قرار داشت. پلیس می گوید راننده آن آنتونیو دوند تایسون 49 ساله با یک زن سفید پوست بود که پرتس نبود. در صندلی مسافر این دو نفر برای بازجویی بازداشت شدند و SUV توسط اداره پلیس ایمن شد.

مدت کوتاهی پس از پیدا شدن ماشین پرات، کارآگاهان دریافتند که پدر اوتیس یانگ، کشیش قدیمی و بازنشسته کلیسا، مصمم بود که اوایل روز یکشنبه با پراتس بوده است. وقتی پلیس از آپارتمان یانگ بازدید کرد، او آنجا نبود.

بعداً صبح روز دوشنبه حوالی ساعت 6، پلیس به مرکز شهر کاوینگتون پاسخ داد تا گزارشی مبنی بر احتمال بقایای انسانی ارائه کند. آنجا بود که مأموران دو جسد را در پشت یک تجارت محلی پیدا کردند.

سلب مسئولیت: کاوینگتون PD می گوید آنها هیچ مدرکی دال بر اینکه تایسون با کلیسا درگیر بوده است ندارند.

همانطور که شایعاتی مبنی بر این که اجساد متعلق به چه کسانی هستند، گزارش شد که Fr. اوتیس یانگ، کشیش بازنشسته و قدیمی در محله St. کلیسای کاتولیک پیتر پریش و دستیارش، روث پراتس، ناپدید شدند.

بعداً روز دوشنبه، کارآگاهان آنتونیو دوند تایسون 49 ساله را در ارتباط با تحقیقات قتل مضاعف دستگیر کردند.

ویدئوی مراقبت سرد

ویدئوی نظارتی که در ساعت 4 بعدازظهر یکشنبه توسط اداره پلیس به دست آمد، مردی را نشان می دهد که تایسون توصیف می شود که با دوچرخه از کنار خانه پراتس می گذرد. مظنون دیده می شود که به عقب می چرخد ​​و برای چند لحظه با پراتس و یانگ صحبت می کند. سپس آن دو را با دوچرخه‌اش رها می‌کند، با آن به یک فروشگاه مواد غذایی محلی می‌رود و حدود 10 دقیقه بعد با پای پیاده برمی‌گردد.

مظنون به خانه پراتس برمی گردد و در نزدیکی درب ورودی او با چاقویی پشت سرش خم می شود. سپس وارد خانه می شود.

در ساعت 5:14 بعدازظهر، شاسی بلند سفید پراتس در حال خروج از مسیر ورودی و خارج شدن از دید دوربین دیده می شود. سوژه حوالی ساعت 6:30 با ماشین پراتس از خانه پراتس خارج می شود. کارآگاهان می گویند که تایسون در حال رانندگی با ماشین پراتز توسط چندین فیلم نظارتی خانه و مشاغل در سراسر شهر دستگیر شد.

در یک نقطه، پلیس می گوید تایسون در دوربین دیده می شود که یک قوطی بنزین را با سوخت پر می کند و هنوز هم خودروی شاسی بلند را در اختیار دارد.

همه اینها همان چیزی است که منجر به دستگیری تایسون شد که اواخر صبح دوشنبه اعلام شد.

درباره آنتونیو دوند تایسون

اداره اصلاحات لوئیزیانا به ما گفته است که تایسون در سال 1993 به دلیل تجاوز به عنف اجباری به 40 سال حبس، برای سرقت مسلحانه به 40 سال زندان و برای دزدی شدید به 30 سال حبس محکوم شد که همه به طور همزمان اجرا می شوند.

عکس: اداره پلیس کاوینگتون

به دلیل قانون 138 سال 1991، تایسون واجد شرایط آزادی مشروط در 1 فوریه 2012 با نظارت به موقع بود. با این حال، رفتار نادرست زندان تایسون را برای 10 سال دیگر پشت میله‌های زندان نگه می‌دارد و تنها سه ماه قبل از کشف اجساد او را آزاد می‌کند. وی در رابطه با قتل مضاعف به موارد زیر متهم شد:

  • قتل درجه یک (2 مورد)
  • آدم ربایی درجه دوم (2 مورد)
  • ممانعت از اجرای عدالت (2 مورد)
  • مقاومت در برابر یک افسر
  • نگهداری غیرقانونی اشیاء مسروقه
  • مقاومت در برابر افسر با دادن نام جعلی

به ما گفته شده است که تایسون پس از جلسه دادگاه صبح سه شنبه بدون ضمانت در بازداشت است.

[ad_2]

Leave a reply