پلیس می گوید سارقان خودرو به سمت افسران پلیس ساوتاون تیراندازی می کنند و آنها را تعقیب می کنند

[ad_1]

به روز رسانی: اداره پلیس Southaven تایید می کند که یکی از مظنونان را در ممفیس دستگیر کرده است. تراویون هالومون به تلاش برای قتل یک افسر مجری قانون، همراه با جنایات متعدد دیگر متهم خواهد شد.

از آنجایی که این یک تیراندازی توسط افسر است، اداره تحقیقات می سی سی پی رهبری تحقیقات را بر عهده خواهد گرفت.

عکس از طریق اداره پلیس Southaven

***

ممفیس، تن — مظنونان یک خودروی سرقتی به سمت پلیس در ساوتاون تیراندازی کردند و آنها را در روز چهارشنبه از طریق ممفیس به تعقیب و گریز فرستادند.

گزارش شده است که پلیس با یک نیسان ماکسیما سرقتی در منطقه جاده استاتلاین و جاده دریاچه هورن برخورد کرد. خودروی سرقتی در حالی که یک خودروی کارآگاه بدون نشان پشت آن قرار داشت وارد راسکو هیلز درایو شد. خودروی مسروقه در حال حرکت به سمت شرق بوده و در منطقه رانینگ هورس کوو دور زده است.

یک نفر از خودروی مسروقه خارج شده و در حال سرقت دیگری بود که کارآگاه بی اطلاع بود. SPD می‌گوید که کارآگاه از وسیله نقلیه خود پیاده شد تا چوب‌های ایست را نصب کند که توسط یک ماشین‌باز به ضرب گلوله کشته شد.

عکس از طریق اداره پلیس Southaven

کارآگاه به تیراندازی پاسخ داد و فرد با پای پیاده از محل متواری شد. خودروی سرقتی نیز با سه سرنشین دیگر از محل متواری شد.

افسران پلیس Southaven خودرو را در ممفیس، تنسی تعقیب کردند. در جریان تعقیب و گریز سرنشینان خودروی مسروقه به سمت پلیس تیراندازی کردند. خودرو موفق به فرار از دست پلیس شد و تعقیب و گریز دیگر فعال نیست.

در این مرحله یک محیط در منطقه گلوله باران اولیه ایجاد شده است. ماموران همچنان به طور فعال در جستجوی اولین نفر هستند.

این یک داستان در حال توسعه است. WREG به‌روزرسانی‌هایی را که در دسترس قرار می‌گیرند ارائه می‌کند.

[ad_2]

Leave a reply