پلیس می سی سی پی معترضان را پس از اختلاف در شهرداری دستگیر کرد

[ad_1]

گلفپورت، خانم (AP) – در پی درگیری پلیس و معترضان در یکی از شهرهای جنوبی می سی سی پی به دلیل کشته شدن یک نوجوان سیاهپوست در اکتبر که توسط پلیس تیراندازی شد، پنج نفر دستگیر شدند.

این دستگیری به دنبال تظاهرات روز پنجشنبه در ساختمان شهری در گلفپورت صورت گرفت، جایی که ماه ها تظاهرات در واکنش به قتل جاهیم مک میلان، یک نوجوان 15 ساله که چند روز پس از تیراندازی پلیس به سر او در خارج از یک فروشگاه تخفیفی کشته شد، برگزار شد.

معترضان وارد ساختمان شهرداری گلفپورت شدند و از لابی شعار دادند. به گزارش سان هرالد، معترضان به درخواست‌ها برای خروج از ساختمان عمل نکردند و کارمندان با پلیس تماس گرفتند. معترضان در نهایت به بیرون محل دستگیری ها رفتند.

در فیلم‌های ویدئویی بازداشت‌ها که توسط روزنامه بازبینی شده است، افسران پلیس دیده می‌شوند که یک زن را روی زمین کشتی گرفته و با زیپ او را مهار می‌کنند. اداره پلیس گلفپورت در یک بیانیه خبری نوشت که معترضان “وضعیت را به حدی تشدید کردند که کارکنان از امنیت خود در هراس بودند.” به گفته این وزارت، یکی از افسران با شاخ گاو مورد اصابت قرار گرفت.

پنج معترض دستگیر شده به 9 تا 12 جرم از جمله حمله، انسداد پیاده روها و هتک حرمت به پرچم های کشور متهم شدند.

پلیس گلفپورت در یک بیانیه خبری گفت که مک میلان پس از پاسخ به تماس 911 مبنی بر تکان دادن اسلحه توسط چند نوجوان به سمت سایر رانندگان، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. خانواده مک میلان باور ندارند که او مسلح بوده و ماه هاست که خواستار انتشار فیلم تیراندازی شده اند.

بیلی هیوز، شهردار گلفپورت به WLOX-TV گفت که انتظار دارد این فیلم «تا پایان این ماه» منتشر شود.

[ad_2]

Leave a reply