پلیس: دو دانش آموز کشته شدند و معلم در تیراندازی در د موین زخمی شد

[ad_1]

دس موین، آیووا (AP) – پلیس می گوید دو دانش آموز روز دوشنبه کشته شدند و یک معلم در تیراندازی در مدرسه د موین در حاشیه مرکز شهر زخمی شد.

تیراندازی در یک برنامه آموزشی به نام از همین جا شروع می شود که وابسته به منطقه مدرسه Des Moines است.

پلیس می گوید که خدمه اورژانس به مدرسه که در یک پارک تجاری قرار دارد، درست قبل از ساعت 1 بعدازظهر فراخوانده شدند. این دو دانش آموز در بیمارستان جان باختند. حال معلم مجروح وخیم است و بعدازظهر دوشنبه راهی عمل جراحی شد.

حدود 20 دقیقه پس از تیراندازی، پلیس گفت که افسران خودرویی را که مطابق با توضیحات شاهدان بود در حدود دو مایلی دورتر متوقف کردند و سه مظنون را بازداشت کردند. پلیس گفت یکی از مظنونان از ماشین فرار کرد، اما افسران با استفاده از یک K-9 توانستند آن فرد را ردیابی کنند.

«این حادثه قطعا هدف گذاری شده است. تصادفی نبود. هیچ چیز تصادفی در این مورد وجود نداشت. پل پاریزک گفت.

برنامه از همین جا شروع می شود، که به جوانان در معرض خطر کمک می کند، توسط ویل هلمز، خواننده رپ که نام هنری وی ویل کیپس است، تأسیس شد.

دولت کیم رینولدز، که در هیئت مشاوران Starts Right Here خدمت می‌کند، گفت که از شنیدن خبر تیراندازی شوکه و ناراحت شد.

رینولدز در بیانیه ای گفت: “من از نزدیک دیدم که ویل کیپس و کارکنانش چقدر برای کمک به بچه های در معرض خطر از طریق این برنامه آموزشی جایگزین تلاش می کنند.” “قلب من برای آنها، این بچه ها و خانواده هایشان می شکند. من و کوین برای بهبودی سالم آنها دعا می کنیم.”

نیکول کرانتز گفت که دفتر او در نزدیکی مدرسه بلافاصله پس از تیراندازی تعطیل شد و او دید که فردی با پلیس در تعقیب پیاده و با ماشین های گشت از ساختمان فرار می کند.

کرانتز به Des Moines Register گفت: «ما ماشین های پلیس زیادی را دیدیم که از همه جا سرازیر می شدند. “این وحشتناک است. همه ما نگران هستیم بدیهی است که ما به قرنطینه رفتیم. به همه ما گفته شد که از پنجره ها دور بمانیم زیرا مطمئن نبودیم که آن مرد را گرفتند یا خیر.

[ad_2]

Leave a reply