پاسخ همسایه ها به گردباد کشنده چنگال

[ad_1]

چنگال غلتکی، خانم. (WJTV) – مردم در شهرستان شارکی می بینند که خانه ها و مشاغل خود پس از وقوع گردباد در شهر رولینگ فورک ویران شده است.

مقامات اداره پزشکی قانونی شهرستان شارکی گفتند که حداقل 13 نفر جان خود را از دست داده اند.

با نگاه کردن به بزرگراه 61، فکر می کنید بمبی منفجر شده است. خانه ها، کلیساها، ادارات و سایر ساختمان ها در جریان گردباد با خاک یکسان شدند.

بسیاری از ساکنان رولینگ فورک در حال حاضر بدون خانه هستند. از خانه های خیابان لووس فقط قاب ها باقی مانده است. قایق ها و وسایل نقلیه در اثر باد شدید آسیب زیادی دیدند. درختان بزرگ و خطوط برق ریشه کن و فرو ریختند.

بیشتر تخریب ها در امتداد بزرگراه 61 است. بسیاری از ساختمان ها اکنون چیزی جز فلز پیچ خورده و آجر شکسته نیستند. ساکنان و مردمی که زمانی در رولینگ فورک زندگی می‌کردند، می‌گویند دیدن شهری که دوست داشتند به ویرانه تبدیل شده، دلخراش است.

بکی کوتس، یکی از ساکنان، گفت: “من وحشت دارم. من فقط نمی دانم آنها چگونه می خواهند بازسازی کنند.”

این بسیار ویرانگر است. این جایی است که من بزرگ شدم، جایی که به دبیرستان رفتم. آنقدر به خانه نزدیک است که به آن خانه هم می گوییم. فقط برای ما دعا کن همه با هم کار می کنند و همه چیز خوب خواهد بود.”

جاکوبی اسمیت که یکی از کارکنان 12 نیوز است و خانواده‌اش اهل رولینگ فورک هستند، گفت: دیدن این مکان که من در آن بزرگ شدم و یک شبه به طور کامل ویران شد، ویرانگر و دلخراش است.

تیم های مدیریت اضطراری هنوز در حال کار در میان آوار هستند تا مطمئن شوند همه پیدا شده اند.

[ad_2]

Leave a reply