ویدیوی ویروسی دستگیری سرباز MHP جرقه تحقیقات را برانگیخت

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – پس از یک ویدیوی ویروسی که نشان داد این افسر مردی را که دستبند بسته بود را در چنگال خفه قرار می دهد و او را در یک گودال کشتی می گیرد، در دست بررسی است.

این ویدئو که روز جمعه در مک‌کامب توسط مردی به نام پکر لوئیس ضبط شد، خشم نسبت به رفتار افسر را برانگیخت.

این ویدئو نشان می دهد که یکی از برادران لوئیس، یوجین لوئیس، در خیابان با دستبند ایستاده است، در حالی که پکر لوئیس و برادر دیگر، داریوس لوئیس، فریاد می زنند که دارند ماجرا را ضبط می کنند. ناگهان افسر یوجین لوئیس را از گردن می گیرد و او را از خیابان می کشد و او را روی زمین می اندازد. در یک نقطه، به نظر می رسد که افسر از زانوی خود برای پایین آوردن او استفاده می کند.

پکر لوئیس هنگام ضبط یک پخش زنده در فیس بوک با اشاره به قتل فلوید، مرد سیاهپوستی که بیش از 9 دقیقه زیر زانوی یک افسر پلیس مینیاپولیس در سال 2020 گیر کرده بود، فریاد زد: «جرج فلوید اینگونه مرد.

پکر لوئیس گفت که افسر می سی سی پی پس از اینکه به برادران لوئیس گفت صحنه را ترک کنند، پرخاشگر شد.

“او گفت همه شما باید بروید. این همه کار شما نیست لوئیس روز دوشنبه به آسوشیتدپرس گفت: ما گفتیم که این کار ماست زیرا برادر ماست.

پس از بازداشت یوجین لوئیس در ماشین پلیس، افسر سپس به سمت دو برادر دیگر رفت و اسلحه را به سمت یکی از آنها نشانه رفت. پس از رسیدن افسر دیگر، پکر و داریوش لوئیس دستگیر شدند.

مقامات دولتی گفتند که تحقیقات در حال انجام است. مقامات نه افسر درگیر را شناسایی کرده اند و نه گفته اند که چه چیزی باعث شد یوجین لوئیس در دستبند قرار گیرد. پکر لوئیس گفت که برادرش به اتهام سرعت غیرمجاز دستگیر شد و سپس به دلیل داشتن گواهینامه منقضی شده دستگیر شد.

بیلی مارتین، سخنگوی دپارتمان امنیت عمومی می سی سی پی، گفت: «اداره امنیت عمومی می سی سی پی از حادثه ای در مورد یک مامور گشت بزرگراه می سی سی پی که در حال دستگیری موضوعی در مک کامب، ام اس بود، مطلع شد. «این حادثه توسط وزارت امنیت عمومی در حال بررسی داخلی است. اداره تحقیقات می سی سی پی نیز در حال انجام تحقیقات است.

کووردینیا لاکلی، شهردار مک‌کامب، در ادامه تحقیقات از صبر و شکیبایی خواست.

“من می دانم که بسیاری از شما مانند من، ویدئوی افسر گشت بزرگراه می سی سی پی و آقای. یوجین لوئیس. لاکلی گفت: من نگران آن هستم و همچنین نگران هستم. من از شما می خواهم که اجازه دهید تحقیقات تکمیل شود اما در عین حال اجازه دهید صدای شما شنیده شود.»

لاکلی گفت که با نماینده ایالت داریل پورتر جونیور تماس گرفته است. و از او خواست که از طرف شهر مک‌کامب مداخله کند، زیرا این امر شامل گشت بزرگراه می سی سی پی، که حوزه قضایی ایالت است، می شود.

در بیانیه ای، پورتر جونیور، یک دموکرات از نشست سران، گفت که کمیسر امنیت عمومی به او گفت که این حادثه توسط امور داخلی و اداره تحقیقات می سی سی پی در حال بررسی است.

پکر لوئیس گفت که برادرانش جمعه شب از زندان آزاد شدند، اما او را تا یکشنبه شب بیدار نگه داشتند، زیرا سابقه اتهامی در سابقه جنایی خود داشت. وی گفت که وی با هشت اتهام مرتبط با این حادثه از جمله ممانعت از اجرای عدالت روبرو است. او همچنان در حال پردازش وقایع روز جمعه پس از چند روز است.

“من به نوعی شوکه شدم زیرا این نوع فعالیت ها را در تلویزیون دیده ام. اما هرگز فکر نمی کردم که با آن کار کنم. هرگز فکر نمی کردم که بخشی از چنین چیزی باشم.»

این حادثه کمتر از یک ماه پس از تیراندازی به رئیس پلیس در لکسینگتون در 130 مایلی (210 کیلومتری) شمال مک‌کامب رخ داد. مرکز گزارش‌های تحقیقی می‌سی‌سی‌پی گفت که رئیس پلیس لکسینگتون با استفاده از توهین‌های نژادی و صحبت درباره تعداد افرادی که در حین انجام وظیفه کشته است، دستگیر شد.

هاوارد هندرسون، مدیر مرکز تحقیقات عدالت در دانشگاه تگزاس جنوبی و یکی از اعضای ارشد موسسه بروکینگز، گفت که ویدیوی لوئیس “پلیس 101 بد” را نشان می دهد.

“به نظر می رسد که او آشکارا کنترل خود را از دست داده است، و تقریباً به نظر می رسد که از آن آقایی که ضبط می کند می ترسد. هندرسون گفت و به همین دلیل او در آن لحظه بیش از حد واکنش نشان داد.

هندرسون گفت که ادارات پلیس باید افسران پلیس سیاه پوست بیشتری را استخدام کنند، زیرا آنها دیدگاه متفاوتی نسبت به همکاران سفیدپوست خود به این شغل می دهند.

نظرسنجی Pew Research در سال 2017 از افسران پلیس نشان داد که 72 درصد از افسران پلیس سفیدپوست، اما کمتر از نیمی از افسران سیاه پوست، قتل سیاه‌پوستان توسط پلیس را به‌عنوان «حوادث منزوی» به‌جای «نشانه‌هایی از یک مشکل گسترده‌تر در میان» می‌دانند.

هندرسون گفت که این نابرابری ها باعث بی اعتمادی می شود و بی اعتمادی باعث ضعف پلیس می شود.

«اعتماد به جامعه برای پلیس موفق ضروری است. هندرسون گفت و تنها از طریق رفتار پلیس می توانید تعاملات اجتماعی را بهبود ببخشید و مسئولیت مشترک را برای رسیدگی به جرم و بی نظمی ارتقا دهید. وقتی این اعتماد از بین می‌رود، توانایی یک اداره پلیس برای مؤثر بودن در انجام کاری که جامعه گفته است باید انجام دهد را از بین می‌برد.»

[ad_2]

Leave a reply