وکیل وینونا DA داگ ایوانز را برای پست قاضی مداری شکست داد

[ad_1]

داگ ایوانز، دادستان متخاصم، که کورتیس فلاورز را شش بار به اتهام قتل محاکمه کرد و محکومیتش در دادگاه تجدید نظر لغو شد، تلاش خود را برای قاضی شدن در دادگاه ناحیه پنجم به قاضی دادگاه شهری وینونا، آلن “دیو” لنکستر باخت.

طبق نتایج غیررسمی انتخابات، در حالی که حدود 85 درصد از حوزه‌ها در دور دوم انتخابات روز سه‌شنبه گزارش داده بودند، ایوانز، دادستان ناحیه پنجم، حدود 30 درصد از آرا را به دست آورد و لنکستر با 70 درصد آرا، برنده شد.

لنکستر سه شنبه شب در صفحه فیس بوک کمپین خود نوشت: «من واقعاً از حمایت گسترده ای که در طول مبارزات انتخاباتی دریافت کردم متواضع هستم. می‌خواهم از همه نه تنها به خاطر رای‌هایشان، بلکه به خاطر کلمات محبت‌آمیز، تشویق‌ها و دعاهایشان تشکر کنم. من مشتاقانه منتظر هستم تا قاضی مدار جدید شما برای مدار پنجم باشم.”

لنکستر شریک موسسه حقوقی لنکستر تیلور در وینونا است. او از سال 2010 قاضی شهرداری وینونا و از سال 1986 وکیل توسعه اقتصادی شهرستان مونتگومری بوده است.

ناحیه Circuit Court شامل شهرستان‌های Attala، Carroll، Choctaw، Montgomery، Grenada، Webster و Winston است. برنده جانشین قاضی جورج میچل خواهد شد که در ماه آوریل درگذشت.

لنکستر و ایوانز دو رای برتر بودند که از انتخابات پنج جانبه در نوامبر بیرون آمدند. 8. دیگر نامزدهای این رقابت عبارت بودند از وکیل آکرمن، کیسی برنی یانگ، وکیل کوسیوسکو، داگ کراسبی و وکیل لوئیزویل، زکری مدیسون.

ایوانز که بیش از 30 سال دادستان منطقه بود، می توانست در همان ناحیه ای که دادگاه عالی ایالات متحده گفته بود او از حضور سیاه پوستان به عنوان هیئت منصفه از جمله در پرونده فلاورز جلوگیری می کرد، قاضی شود.

ایوانز اولین بار در سال 1997 Flowers را برای قتل چهار نفر در فروشگاه مبلمان Tardy در وینونا امتحان کرد.

او چهار بار برای فلاورز حکم اعدام صادر کرد، اما این حکم توسط دادگاه های ایالتی و فدرال لغو شد. در دو محاکمه، هیئت منصفه به اتفاق آرا به رأی نرسید.

دادگاه عالی ایالات متحده محکومیت فلاورز را در سال 2019 لغو کرد.

در سپتامبر 2020، دفتر دادستان کل لین فیچ، که جایگزین ایوانز به عنوان دادستان اصلی در پرونده فلاورز شد، پس از گذراندن 23 سال از اتهامات او در زندان، که بیشتر آن را محکوم به اعدام در زندان ایالتی می سی سی پی در پرچمن کرد، از اتهامات خود کنار کشید.

در سال 2021، فلاورز از ایوانز به دلیل سوء رفتار در دادگاه فدرال شکایت کرد که ایوانز آن را رد کرد. قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده نیل بیگرز جونیور. دستور داد پرونده تا 1 می 2023 باقی بماند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply