وکلای دادگستری مدعی هستند زندانی آلاباما توسط وزارت اصلاحات شکنجه شده است

[ad_1]

مونتگومری، آلا. (WRBL)- گروهی از وکلای مشهور حقوق مدنی اکنون وکالت یک زندانی آلابامایی را بر عهده دارند، پس از اینکه تصاویری که نشان می‌دهد او لاغر و به سختی می‌تواند بنشیند در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

تصاویر ناراحت کننده کاستلیو وان باعث خشم، غم و اندوه و اتهامات سوء استفاده و بی توجهی در مرکز اصلاح و تربیت المور آلاباما شد. اکنون، وکلای حقوق مدنی، بن کرامپ، هری دنیلز و لی مریت در تلاش هستند تا درمان اضطراری پزشکی را تضمین کنند و درباره بدرفتاری و غفلت ادعایی وان توسط مقامات اصلاحی تحقیق کنند.

«زندان های ایالتی آلاباما وظیفه دارند مراقبت های پزشکی مناسب را برای آقای دکتر فراهم کنند. مریت گفت وان در حالی که در بازداشت آنها باقی می ماند. «زندانیان از همان شئونات اولیه انسانی مانند سایر شهروندان کشور ما برخوردارند. ما شروع به کار کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که آقای. وان در حین تحقیق در مورد اینکه آیا ماموران ایالت آلاباما با اجازه دادن به وضعیت پزشکی او به طور مارپیچی از وظایف خود تخطی کرده اند یا خیر، مراقبت های لازم را دریافت می کند.

طبق گفته تیم حقوقی وی، آقای بر اساس گزارش‌ها، وان در ماه اوت تحت عمل جراحی قرار گرفت تا بخشی از روده‌اش را در اثر شلیک گلوله از بدن خارج کند. خانواده وان به جای بهبودی در بیمارستان، می گویند که او از بیمارستان خارج شد و در همان روز عمل جراحی در مرکز اصلاح و تربیت المور در جمعیت عمومی قرار گرفت.

خواهر وان، کاسی وان، تصاویری را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت که وان را لاغر و بیمار نشان می دهد و نمی تواند بنشیند و چشمانش در سرش گرد شده است. این تصاویر چهارشنبه شب در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد و تا پنجشنبه بیش از 11000 به اشتراک گذاشته شد.

الیزابت وایت از WRBL در اوایل صبح پنجشنبه با اداره اصلاحات آلاباما تماس گرفت تا نظر خود را از طریق ایمیل و تلفن دریافت کند. پس از قطع شدن، توسط ADOC و قطع ارتباط توسط Elmore Correction. هر دو آژانس پاسخگویی به تلفن ها را متوقف کردند.

پنج‌شنبه شب ما یک بیانیه ایمیلی از وزارت اصلاحات دریافت کردیم، نامی برای شخص ذکر نشد که بیانیه را به آن نسبت دهد.

«اداره اصلاحات آلاباما متوجه است که نگرانی در مورد رفاه زندانی کاستلو دیمارکوس وان وجود دارد. او به مرکز اصلاحی المور (CF) منصوب شده است اما در حال حاضر در واحد مشاهده پزشکی استاتون مستقر است. دفتر خدمات بهداشتی ADOC وضعیت او را از منظر بالینی به طور کامل بررسی کرده است و تمام درمان های لازم برای شرایطش به او پیشنهاد شده است. همچنین او با خانواده اش در تماس بوده تا آنها را از وضعیت خود مطلع کند. وان در حال گذراندن محکومیت 25 ساله برای سرقت I در خارج از شهرستان موبایل است.

WRBL تاریخ انتقال وان را درخواست کرد، ما پاسخی دریافت نکردیم.

وکلای او می گویند که به دلیل امکانات ناکافی، سوء استفاده و بی توجهی پزشکی وضعیت وان به سرعت رو به وخامت گذاشته است. اما آنها می گویند که مقامات اصلاحیه درخواست کمک را رد کردند و تنها پس از آن که عکس های چشمگیر وان که کاهش وزن سریع و زخم های جراحی عفونی را نشان می داد در رسانه های اجتماعی پخش شد و وان را به مرکز اصلاح و تربیت استرانتون منتقل کردند. متأسفانه، وکلا استدلال می کنند که شرایط در استرانتون بهتر از المور نیست.

کرامپ گفت: این وحشتناک است. بیایید واضح بگوییم، ایالت آلاباما تلاش کرده است تا هرگونه اقدام یا مسئولیتی را در قبال آقای وی منحرف کند. وضعیت وان در هر مرحله. اگر این تصاویر، کانون توجه رسانه‌ها و هیاهوی ناشی از آن نبود، شاید هیچ‌وقت از بی‌توجهی‌ها و آقایان خبر نداشتیم. وان قبل از اینکه مردم بدانند اتفاقی در حال رخ دادن است می مرد.

وکلای وان می گویند که در حال تلاش برای برقراری تماس مستقیم با وان و ارتباط او با متخصصان پزشکی بی طرف هستند که می توانند وضعیت او را ارزیابی کنند و توصیه هایی برای مراقبت های پزشکی لازم و مناسب به عنوان اولویت اول خود ارائه دهند. اما امکان اقدام حقوقی مدنی و کیفری را رد نکرده اند.

دانیلز با تایید گفت: “کاری که مقامات مرکز اصلاح و تربیت المور و اداره اصلاحات آلاباما برای کاستلی وان انجام دادند و نتوانستند انجام دهند چیزی جز شکنجه نیست و آنها فکر می کنند که انتقال او به زندان دیگری همه چیز را بهتر می کند.” “اگر آنها با سگی اینطور رفتار می کردند، به جرم حیوان آزاری دستگیر می شدند. ظاهرا، ایالت آلاباما فکر می کند که آقای. ارزش وان کمتر از یک سگ است.»

خانواده وان در رسانه های اجتماعی می گویند که آنها درخواست آزادی او را ندارند، آنها فقط می خواهند مطمئن شوند که او مراقبت های پزشکی مورد نیاز خود را دریافت می کند. این خانواده می‌گویند که تماس‌ها و درخواست‌های آنها برای اطلاعات توسط مرکز اصلاح و تربیت شهرستان المور نادیده گرفته می‌شود و ادعا می‌کنند که خواهرش به‌عنوان یک بازدیدکننده تایید شده پس از ارسال تصاویر حذف شده است.

WRBL همچنان شما را به روز نگه می دارد.

[ad_2]

Leave a reply