وزارت دادگستری از جکسون به دلیل بحران آب شکایت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ایالات متحده پیشنهادی را به دادگاه فدرال ارائه کرد که در صورت تایید دادگاه، یک مدیر موقت شخص ثالث را برای رسیدگی به بحران آب شهر جکسون منصوب می کند.

رهبران جکسون و مقامات وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) این دستور را امضا کرده و با شرایط آن موافقت کرده اند. در همان زمان، وزارت دادگستری به نمایندگی از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، شکایتی را علیه این شهر تنظیم کرد که مدعی بود شهر در تامین آب آشامیدنی که به طور قابل اعتماد با قانون آب آشامیدنی ایمن (SDWA) مطابقت دارد، کوتاهی کرده است. به مشتریان سیستم

این پیشنهاد قرار است به عنوان یک اقدام موقت عمل کند، در حالی که ایالات متحده، شهر و MSDH تلاش می‌کنند درباره یک حکم رضایت قانونی قابل اجرا برای دستیابی به پایداری بلندمدت سیستم و انطباق شهر با SDWA و سایر قوانین مربوطه مذاکره کنند.

مریک بی. گارلند، دادستان کل، گفت: «امروز وزارت دادگستری در دادگاه فدرال برای رسیدگی به خرابی های طولانی مدت در سیستم آب آشامیدنی عمومی شهر جکسون اقدام می کند. «وزارت دادگستری مسئولیت خود را برای حفظ امنیت مردم آمریکا و حفاظت از حقوق مدنی آنها جدی می گیرد. ما به همراه شرکای خود در EPA به دنبال عدالت برای ساکنان جکسون، می سی سی پی خواهیم بود. و ما به اولویت بندی موارد در جوامعی که بیشترین آسیب زیست محیطی را تحمل می کنند، ادامه خواهیم داد.”

مایکل اس. ریگان، مدیر EPA، گفت: “در طول یک سال گذشته، من این افتخار را داشتم که با مردمی که در جکسون روی زمین بودند، وقت بگذرانم – بسیاری از کسانی که سال ها با دسترسی به آب سالم و قابل اطمینان مشکل داشتند.” سازمان حفاظت محیط زیست تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که مردم جکسون از آب تمیز و قابل اطمینان در حال حاضر و آینده برخوردار خواهند بود.در حالی که کار بسیار بیشتری در پیش است، اقدام وزارت دادگستری نقطه حساسی در مسیر تامین امنیت پاک و ایمن است. آب برای ساکنان جکسون. من از دادستان کل برای مشارکت و تعهدش به این چشم انداز مشترک سپاسگزارم.”

این پیشنهاد به دنبال انتصاب یک مدیر شخص ثالث موقت توسط دادگاه است که از جمله موارد زیر دارای اختیارات زیر است:

  • بهره برداری و نگهداری از سیستم آب آشامیدنی عمومی شهر مطابق با SDWA، قانون آب آشامیدنی ایمن می سی سی پی، و مقررات مربوطه؛
  • مدیریت بازرگانی فاضلاب آب را به عهده بگیرید، بازوی شهر که مسئول صدور صورتحساب مصرف کنندگان آب است.
  • اجرای بهبودهای سرمایه ای در سیستم آب آشامیدنی عمومی شهر، به ویژه، مجموعه ای از پروژه های اولویت دار با هدف بهبود پایداری کوتاه مدت سیستم، از جمله پروژه زمستانی سازی به منظور کاهش آسیب پذیری سیستم در برابر طوفان های زمستانی. و
  • شرایط صحیح در سیستم آب آشامیدنی عمومی شهر که خطری قریب الوقوع و اساسی برای سلامت ساکنان شهر ایجاد می کند یا ممکن است ایجاد کند.

در 29 ژوئیه، MSDH برای سیستم آب آشامیدنی عمومی جکسون اطلاعیه آب جوش صادر کرد. ماه بعد، پس از بارندگی بیش از حد و سیل شدید که سیستم را از رساندن آب به ساکنان ساکن در داخل شهر و مناطق خاصی از شهرستان هیندز که به این سیستم متکی هستند، جلوگیری کرد، شهر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

فشار آب تا 6 سپتامبر برقرار نشد و اخطار آب جوش تا 15 سپتامبر به قوت خود باقی ماند.

[ad_2]

Leave a reply