واکسن آبله میمون برای افراد در معرض خطر در می سی سی پی موجود است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) از واجد شرایط بودن گسترده برای واکسن آبله میمون به منظور کاهش شیوع ویروس در می سی سی پی خبر دادند.

می‌سی‌سی‌پی‌هایی که عوامل خطر و تجربیات خاصی دارند که باعث می‌شود بیشتر در معرض آبله میمون قرار بگیرند، اکنون می‌توانند برای واکسیناسیون در نظر گرفته شوند.

این واکسن فقط با وقت قبلی در کلینیک‌های بخش بهداشت شهرستان در هر یک از شهرستان‌های زیر در دسترس است: لی، پانولا، لفلور، لوندز، لادردیل، آدامز، هیندز، فارست و هریسون.

تا پنجشنبه 11 آگوست 2022، 11 مورد آبله میمون در میان ساکنان می سی سی پی شناسایی شده است. در سراسر کشور بیش از 10000 مورد شناسایی شده است.

در ایالات متحده، بیشتر موارد در میان افرادی بوده است که تماس جنسی مرد با مرد را گزارش می کنند.

گفت: «در حالی که هر فردی که از طریق فرد به فرد یا تماس صمیمی در معرض آبله میمون قرار می‌گیرد ممکن است به این بیماری مبتلا شود، اما بیشتر مواردی که در این شیوع مشاهده می‌شود در میان افراد همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا یا سایر مردانی است که با مردان رابطه جنسی دارند». دکتر اپیدمیولوژیست دولتی پل بایرز.

دوزهای بسیار کمی از واکسن آبله میمون در می سی سی پی دریافت شده است. واکسن دو دوز در حال حاضر در دسترس افرادی است که در معرض بالاترین خطر قرار گرفتن در معرض احتمالی آبله میمون هستند، علاوه بر واکسیناسیون افرادی که تماس شناخته شده با موارد شناسایی شده از طریق تحقیقات MSDH دارند.

افراد 18 سال یا بالاتر ممکن است واجد شرایط واکسیناسیون باشند اگر:

  • از تماس نزدیک صمیمی یا جنسی با فردی که مبتلا به آبله میمون است مطلع شده باشید یا از آن مطلع هستید
  • به عنوان همجنس گرا، دوجنسه، ترنسجندر یا سایر مردانی که با مردانی که گزارش می دهند رابطه جنسی دارند شناسایی کنید
    • داشتن شرکای جنسی متعدد یا ناشناس
    • حضور در یک رویداد یا مکانی که در آن آبله میمون ممکن است منتقل شده باشد (مثلاً از طریق تماس پوست به پوست یا رابطه جنسی در محل)

قرار ملاقات واکسیناسیون برای افرادی که معیارهای فوق را دارند در دسترس است.

بیماران می توانند با مرکز تماس Monkeypox به شماره 1-877-978-6453 تماس بگیرند تا واجد شرایط بودن خود را تعیین کنند و در یکی از کلینیک های بخش بهداشت شرکت کننده وقت واکسیناسیون بگیرند. نوبت دهی فقط از طریق مرکز تماس امکان پذیر است.

[ad_2]

Leave a reply