هیئت منصفه بزرگ از متهم کردن زن در قتل امت تایل خودداری کرد

[ad_1]

گرینوود، خانم (AP) – یک هیئت منصفه بزرگ در می سی سی پی از متهم کردن زن سفیدپوستی که اتهامش منجر به لینچ کردن امت تایل یک نوجوان سیاه پوست در حدود 70 سال پیش شد، خودداری کرد، علیرغم افشای یک حکم بازداشت نشده و خاطرات تازه افشا شده توسط این زن، یک دادستان. سه شنبه گفت.

دیوین ریچاردسون، دادستان ناحیه لفلور، در یک بیانیه خبری گفت، هیئت منصفه بزرگ شهرستان لفلور شواهد و شهادتی را در مورد دخالت کارولین برایانت دانهام در ربودن و مرگ تیل بررسی کرد.

پرونده – پرتره بدون تاریخ امت لوئیس تیل، یک پسر 14 ساله سیاهپوست شیکاگو، که جسد سنگین او در رودخانه تالاهاچی در نزدیکی جامعه دلتا مانی، می سی سی پی، 31 اوت 1955 پیدا شد. ساکنان محلی روی برایانت، 24 ساله، و جی دبلیو میلام، 35 ساله، متهم به آدم ربایی، شکنجه و قتل تایل به اتهام سوت زدن به همسر برایانت شد. (عکس AP، فایل)

ریچاردسون گفت که پس از شنیدن بیش از هفت ساعت شهادت بازرسان و شاهدان، هیئت منصفه تشخیص داد که شواهد کافی برای متهم کردن دونهام وجود ندارد. اتهامات آدم ربایی و قتل عمد در نظر گرفته شد.

این خبر که هیئت منصفه بزرگ از متهم کردن دونهام خودداری کرده است، احتمال اینکه او هرگز به خاطر نقشش در حوادثی که منجر به مرگ تیل شد، تحت پیگرد قانونی قرار نگیرد، به طور فزاینده ای بعید است.

گروهی که در ماه ژوئن زیرزمین دادگاه کانتی لفلور را جستجو می کردند، حکم دستگیری صادر نشده را کشف کردند که دونهام، شوهر آن زمان روی برایانت و برادر شوهر جی دبلیو میلام را در ربودن تیل در سال 1955 متهم کرد. در حالی که این افراد به اتهام قتل در سال 1955 دستگیر و تبرئه شدند. دانهام، 21 ساله در آن زمان و 87 ساله، در قتل بعدی تایل، هرگز بازداشت نشد.

در خاطرات منتشر نشده ای که ماه گذشته توسط آسوشیتدپرس به دست آمد، دانهام گفت که از آنچه برای تیل 14 ساله که در شیکاگو زندگی می کرد و در حال ملاقات با بستگانش در می سی سی پی بود بی خبر بود که ربوده شد، کشته شد و در یک دستگاه پرتاب شد. رودخانه او او را متهم کرد که در حالی که در یک فروشگاه خانوادگی در مانی، می سی سی پی به تنهایی کار می کرد، اظهارنظرهای ناشایست می کرد و او را گرفت.

دانهام در این دست‌نوشته گفت که مردان نیمه‌شب تیل را برای شناسایی نزد او آوردند، اما او سعی کرد با انکار حضور او به جوان کمک کند. او ادعا کرد که علیرغم ربوده شدن با اسلحه از یک خانه خانوادگی توسط روی برایانت و میلام، این دختر 14 ساله خود را به مردان معرفی کرد.

جسد کتک خورده و تغییر شکل تیل چند روز بعد در رودخانه ای پیدا شد، جایی که با یک پنکه فلزی سنگین شده بود. تصمیم مادرش، مامی تیل موبلی، برای باز کردن تابوت تیل برای تشییع جنازه‌اش در شیکاگو، وحشت آنچه را که اتفاق افتاده بود نشان داد و به جنبش حقوق مدنی سوخت افزود.

[ad_2]

Leave a reply