هواپیمای پزشکی در میدان هاوکینز در جکسون مورد اصابت گلوله قرار گرفت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از اصابت گلوله به هواپیما در روز دوشنبه 27 ژوئن، مقامات فرودگاه هاوکینز فیلد در جکسون تغییراتی را اعمال خواهند کرد.

دیوید هود، خلبان شرکت حمل و نقل هوایی پزشکان، گفت: “یک گلوله تصادفی از حدود 700 فوتی به آن سمت در مرز شرقی میدان هاوکینز شلیک شد و مسیر به این هواپیما در قسمت بالایی برخورد کرد.”

هود گفت که پس از اصابت گلوله به هواپیما، هواپیمای 1993 اکنون آسیب قابل توجهی دارد که هزینه تعمیرات زیادی را به همراه دارد.

“من در جایی در همسایگی چند صد هزار دلار یا بیشتر فکر می کنم. من مکانیک نیستم، اما 40 سال است که این کار را انجام می دهم و می دانم که این موتورها بسیار گران هستند. آنها گران هستند. او توضیح داد.

کنت استوکس، عضو شورا، بخش 3، گفت که این احتمال وجود دارد که این حادثه به مناقشه مربوط به قرارداد زباله شهر مربوط شود و آن را بی معنی خواند.

“فکر نمی‌کنم که آنها کامیون‌های زباله را در اموال فرودگاه گذاشتند. این نفرت در حال حاضر برای فرودگاه بسیار است، و برخی با اسلحه به هواپیماها شلیک می‌کنند که پاسخ اشتباه است. پاسخ درست افسران پلیس بیشتر است. استوکس گفت: نه مددکاران اجتماعی، نه افسران پلیس.

هود گفت: «ما به این دلیل پروازهای زیادی را از دست دادیم و شانس کمک به بسیاری از مردم را از دست دادیم و نمی‌دانم تا چه مدتی از کار خواهد افتاد.

رهبران فرودگاه گفتند که گزارش پلیس پس از این حادثه تشکیل شد و اداره پلیس فرودگاه جکسون در حال بررسی این پرونده است.

[ad_2]

Leave a reply