هنلی یانگ دیگر تحت حکم رضایت نیست

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مرکز عدالت نوجوانان هنلی یانگ پاتون در شهرستان هیندز دیگر تحت یک حکم رضایت فدرال نیست. مقامات گفتند که بیش از یک دهه از زمانی که این مرکز صرفاً زیر نظر عملیات شهرستان هیندز می‌گذرد می‌گذرد.

“همه امکانات ما در زمان شروع به کار این هیئت تحت یک مصوبه بود. آنچه که ما به عنوان هیئت گفتیم این است که تا آنجا که به امکاناتمان برای نگهداری بازداشت شدگان مربوط می شود، قرار نیست بیشتر از این قوطی را لگد بزنیم.” کردل کالهون، رئیس هیئت نظارت کانتی هیندز، گفت، ما 7 میلیون دلار برای این تسهیلات هزینه کرده ایم تا آنها را به استانداردها برسانیم.

مقامات کانتی هیندز گفتند که دیگر تحت فرمان موافقت نبودن باعث صرفه جویی در پول مالیات دهندگان می شود. به گفته مارشاند کریسلر، کارگردان هنلی یانگ، آنها قصد دارند یک طرح خلق کنند و به آن پایبند باشند.

“من توصیه می کنم در هر تاسیساتی مانند ما، که برنامه تعمیر و نگهداری برجسته ای دارد… ما این کار را انجام می دهیم. زمانی که من در ژانویه مسئولیت را بر عهده گرفتم، یکی را اجرا کردیم، و از زمانی که سکان هدایت را به دست گرفتم، با آن هماهنگ بوده ایم. بنابراین، آن ها کریسلر می گوید: چیزهای کوچکی هستند که من می دانم، نکات ظریفی که من می دانم که این گونه امکانات را از رادار فدرال دور نگه می دارد.

[ad_2]

Leave a reply