همسایگان جکسون نگران تیراندازی‌های اخیر پلیس کاپیتول هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کنت استوکس، عضو شورای شهر جکسون، روز پنجشنبه یک جلسه اجتماعی برگزار کرد که در آن همسایگان جکسون توانستند نگرانی های خود را در مورد پلیس کاپیتول بیان کنند.

بسیاری از مردم می‌گویند که از حضور افسران بیشتر در خیابان‌ها خوشحال هستند، اما در عین حال صلاحیت پلیس کنگره، آموزش و تاکتیک‌های آن‌ها را زیر سوال می‌برند.

استوکس این جلسه را با هدف کمک به جامعه و مجریان قانون در یافتن نقاط مشترک برگزار کرد. او گفت که بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که پلیس کنگره اکنون یک سازمان مجری قانون است و دیگر فقط امنیت مرکز شهر را تامین نمی کند. در مورد صلاحیت آنها نیز سردرگمی وجود داشت که توسط کمیسر امنیت عمومی روشن شد.

تمام مسیر تا منطقه فوندرن را پوشش می‌دهد و از جنوب تا دانشگاه ایالتی جکسون پایین می‌آید. سپس در شرق، تا بین ایالتی 55 می‌دویم، به جز زمانی که به لیکلند می‌رسیم. شان تیندل، کمیسر اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS) گفت: بخشی را با کمیسیون کارگری کامپوزیت کاهش دهید، و سپس به 55 بین ایالتی در کنار فوندرن بازگردید.

این دیدار پس از تیراندازی مرگبار پلیس کنگره در روز یکشنبه برگزار می شود که اطلاعات کمی در آن منتشر شده است.

مقامات DPS گفتند که وقتی یک جان از دست می رود همیشه غم انگیز است، اما گفتند که این وزارت به تعقیب مظنونان و استفاده از نیروی مرگبار در صورت لزوم ادامه خواهد داد.

رئیس پلیس کاپیتول بو گفت: “اگر اسلحه را به یکی از افسران من بکشید، آنها با نیروی مرگبار واکنش نشان خواهند داد. ما مردم را تعقیب خواهیم کرد. ما مردم را تعقیب خواهیم کرد. با این حال، ما این کار را بی پروا انجام نمی دهیم.” لاکی

تیندل گفت که این وزارتخانه در حال بررسی راه‌های مختلف و ایمن‌تری مانند استفاده از هلیکوپتر یا هواپیماهای بدون سرنشین است. با این حال، اعضای جامعه به شدت با تعقیب و گریز از طریق جکسون مخالف هستند، و حتی این بخش را متهم به پروفایل نژادی احتمالی کردند.

“درصد زیادی از نیروی شما آفریقایی آمریکایی نیستند. مانند بسیاری از نیروهای پلیس در سراسر کشور، نیاز واقعی به آموزش تخصصی در روابط نژادی و کلیشه های نژادی وجود دارد.”

“به من نگویید که می‌خواهم سیاه‌پوستان را در شهر جکسون بکشم. ما اینجا هستیم زیرا می‌خواهیم آن را ایمن کنیم. وقتی جوان بودم دیگر رنگ را ندیدم. پسر عموی من به تازگی با یک مرد سیاهپوست ازدواج کرد و من تیندل گفت: “من برای او خوشحالم زیرا او پسر خوبی است. برای من مهم نیست.”

او گفت که یکی از اهداف اصلی او داشتن شفافیت بیشتر در بخش خود، ایجاد اعتماد در میان جوامعی است که اکنون به آنها خدمت می کنند.

تیندل گفت که معتقد است پلیس کاپیتول می تواند در تعامل با جامعه کار بهتری انجام دهد و او قصد دارد بیشتر درگیر شود.

[ad_2]

Leave a reply