همسایه ها از اطلاع آب جوش در سطح شهر ناامید شده اند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهر جکسون تحت توصیه‌های آب جوش باقی می‌ماند. همسایه ها گفتند از این موضوع خسته شده اند.

وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی روز پنجشنبه به دلیل سطح کدورت بالا، اخطاریه آب جوش برای کل شهر جکسون صادر کرد. این چند روز پس از صدور یک اطلاعیه جداگانه از سوی شهر بود.

همسایه ها گفتند که مدت زیادی است که با مسائل آب سروکار داشته اند.

ریون هاثورن، همسایه جکسون، گفت: «می‌دانم در 15 سال گذشته، هشدار آب جوش بوده است.

“جکسون باید محکم تر شود. از زمانی که من می دانستم همینطور بوده است. آنها با پول و همه چیز چه کار می کنند؟” جیمز فیلیپس، یکی دیگر از همسایگان جکسون، گفت.

رهبران گفتند که نمونه‌های گرفته شده در این هفته بالاتر از سطح کدورت استاندارد بودند که می‌تواند شانس ارگانیسم‌های عامل بیماری را افزایش دهد.

بر اساس گزارشی که مرکز واکنش ملی گارد ساحلی ایالات متحده دریافت کرده است، یک شیر معیوب در کارخانه آب کورتیس منجر به نشت آمونیاک شده است. اکنون به همه ساکنان شهر توصیه می شود قبل از استفاده آب خود را بجوشانند یا از آب بطری استفاده کنند که برای همسایگان ناخوشایند بوده است.

“هر بار که به بالا نگاه می کنم، نامه ای از شهر جکسون دریافت می کنم که در آن چیزی در مورد آب بیان می کند. هشدار آب جوش. چه کسی می خواهد کمی آب بجوشاند، سپس بچرخد و بپزد؟ این چیزی است که باعث می شود. من از آب بطری استفاده می کنم. برای پختن صبحانه ام، هر چیزی را که بجوشانم، از آب استفاده می کنم، از فروشگاه می خرم.

این شهر آب را بین افرادی که امروز در جکسون زندگی می کنند توزیع کرد. رهبران شهر گفتند تا زمانی که توصیه آب جوش برداشته نشود، به دادن روزانه آب بطری ادامه خواهند داد.

ما برای به روز رسانی در مورد مشاوره با شهر جکسون تماس گرفتیم، اما پاسخی دریافت نکردیم.

[ad_2]

Leave a reply