هزاران نفر در رژه سنت پدی در مرکز شهر جکسون شرکت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – هزاران نفر از مردم می سی سی پی در مرکز شهر جکسون گرد هم آمدند تا روز سنت پدی را در روز شنبه جشن بگیرند!

رژه سالانه هال سنت. Paddy’s مردم را به خیابان های مرکز شهر جکسون می کشاند. مردم صبح شنبه صبح، ساعاتی قبل از رژه اصلی صف می‌کشیدند تا یک نقطه خوب درب عقب را بگیرند و نمایش را تماشا کنند.

چارلز چین گفت: “ما یک آزمایش DNA انجام دادیم، معلوم شد که او ایرلندی است. ما وارد شدیم و شروع کردیم به انجام هر کاری که باید در مورد میراث خود انجام دهیم. ما ایرلندی سیاه پوست هستیم.”

این رژه چندین دهه است که برگزار می شود و سرگرمی را برای جامعه جکسون به ارمغان می آورد. برای بسیاری، رژه به یک سنت تبدیل شده است.

ما حدود ده سال است که این کار را انجام می دهیم. ما فقط دوست داریم بیرون برویم و با هم معاشرت کنیم، معاشرت کنیم، نفسی تازه کنیم. فقط افراد مختلف از نژادهای مختلف، می‌دانید که می‌توانیم پایین بیایم و احساس خوبی داشته باشیم و از خودمان لذت ببریم و به مردم نشان دهیم که اینجا همیشه منفی‌بافی نیست.”

برای دیگران، این اولین بار بود، اما آنها به همان اندازه هیجان زده هستند.

ما خیلی هیجان زده ایم. اولین باره که میایم لیگان استیونز گفت، فکر می کنم خیلی خوب است که ما چنین چیزی را در جکسون داریم.

پس از اینکه هوای بد روز جمعه سراسر ایالت را فرا گرفت، بسیاری از هوای خوب شکرگزار هستند.

[ad_2]

Leave a reply