نوجوانان به دلیل سرقت خودرو در مترو در سال 2021 محکوم شدند

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – سه نوجوان جکسون به جرم سرقت اتومبیل که در سال 2021 چندین شهر را در بر گرفت، محکوم شدند.

جان کی براملت، دادستان منطقه گفت که پلیس ریجلند در 29 اوت سال گذشته به سرقت خودرو در یک پمپ بنزین در دریاچه هاربر درایو پاسخ داد. قربانی که کارمند پمپ بنزین است، گفت که دو مرد نقابدار با اسلحه او را به زور از ماشینش دور کردند و آن را دزدیدند.

این دو مرد توسط یک خودروی دیگر که توسط یک زن هدایت می شد از پمپ بنزین خارج شدند. با استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی تلفن قربانی، افسران توانستند خودروی سرقتی را به کلینتون ردیابی کنند. زمانی که براملت در کلینتون بود، گفت که این سه نفر ماشین دیگری را ربودند و به ریجلند بازگشتند.

قربانی سوم در مسافرخانه رزیدنس مورد سرقت قرار گرفت. سپس نوجوانان افسران را در تعقیب و گریز با سرعت بالا به سمت جکسون هدایت کردند و افسران آنها را از دست دادند. در همان شب، این گروه به چهارمین قربانی در تری و همچنین خودروی پنجم در بایرام دستبرد زدند و تیراندازی کردند.

مهاجم اصلی به نام کارملو گینز، که در آن زمان 16 سال داشت، شناسایی شد. هر بار Deterrious Williams 15 ساله و Ti’Jerrical Thornton 17 ساله او را همراهی می کردند.

به گفته براملت، همه شواهد نشان می‌دهد که ویلیامز مسئول رانندگی خودروهای دزدیده شده از هر صحنه جرم بوده است و تورنتون این دو مرد را به محل دزدی ماشین می‌برد تا بتوانند با خودروی تازه سرقت‌شده آنجا را ترک کنند.

هر سه نفر به خاطر اعمالی که در مدیسون کانتی رخ داد، به دو فقره سرقت مسلحانه با خودرو اعتراف کردند. ویلیامز و تورنتون هر دو در مراحل اولیه دادرسی اعتراف کردند و موافقت کردند که در صورت لزوم علیه گینز شهادت دهند.

ویلیامز به 17 سال حبس محکوم شد. تورنتون به ده سال خدمت محکوم شد. گینز ابتدا برای محاکمه انتخاب شد، اما بعداً به جرم خود اعتراف کرد و به خاطر نقش خود به عنوان رهبر این شرکت جنایی به سی سال محکوم شد.

[ad_2]

Leave a reply