نماینده بنکس احساس می‌کند در بحث‌های لایحه 1020 مجلس نمایندگان عقب مانده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – قانونگذار سیاه پوست تنها که به عنوان یکی از حامیان لایحه مجلس 1020 انتخاب شد، گفت که احساس می کند از همکارانش جدا شده است.

به گفته نماینده Earl Banks (D-District 67)، او چندین بار با نماینده لایحه، نماینده Trey Lamar (R-District 8) تماس گرفته است، اما فایده ای نداشته است.

لایحه مجلس 1020 به دلیل تلاش برای ایجاد یک قوه قضاییه در شهری با بیشترین جمعیت آفریقایی-آمریکایی مورد توجه ملی قرار گرفته است، در حالی که سایر مناصب قضایی مشابه در ایالت برای انتخاب هستند.

این دو قانونگذار هنوز ملاقات نکرده اند و از روز جمعه، 24 مارس، مشخص نیست که آیا یکی از اعضای مجلس در مورد این لایحه ملاقات کرده است یا خیر. بانک‌ها گفتند این رفتار ادامه پیش‌نویس اولیه این لایحه است.

من از او پاسخ گرفتم که می‌خواهد ابتدا با معاون فرماندار ملاقات کند. من نمی دانم این در مورد چیست، اما من در انتظار هستم. من احساس می کنم کنار گذاشته شده ام و این برای من آزرده خاطر است که ما برای انجام این نوع درمان نخواهیم رفت. بنکس گفت: امتیاز برای ما بسیار تهاجمی شروع شد.

WJTV 12 News به دفتر لامار رسید. به ما گفته شده که لامار مایل به اظهار نظر نیست و پس از پایان تماس کنفرانس صحبت خواهد کرد. آخرین مهلت گزارش روز دوشنبه 27 مارس است.

[ad_2]

Leave a reply