نسخه الکترونیک کتاب

در حالی که برخی افراد قالب کتاب الکترونیکی را دوست دارند، برخی دیگر احساس حمل یک کتاب فیزیکی را از دست می دهند. اندازه قلم مهم است و بسیاری از قالب‌های کتاب الکترونیکی شامل سبک‌های مختلف فونت هستند. به عنوان مثال، اگر در حال خواندن کتاب در رایانه هستید، ممکن است بخواهید اندازه فونت بزرگتری را برای خواندن بهتر متن انتخاب کنید.

انواع کتاب های الکترونیکی

صرفه جویی در فضا تعداد بسیار کمی از مردم یک کتابخانه کامل برای خود دارند که می توانند تمام کتاب هایی را که تا به حال خوانده اند در آن قرار دهند. بنابراین، کتاب الکترونیکی یک گزینه عالی برای آنها است زیرا در یک دستگاه جمع آوری و ذخیره می شود و باعث صرفه جویی در فضا می شود. زاده فکر Adobe، PDF برای سهولت استفاده از اسنادی که برای خواندن در یک پلت فرم آنلاین معمول هستند ایجاد شده است. این فرمت نه تنها متن، بلکه از طرح ها، تصاویر و گرافیک های باکیفیت نیز پشتیبانی می کند. فرمت فایل txt ساده ترین فرمت فایل متنی است که فقط متن را پشتیبانی می کند. بنابراین، عمدتاً برای حفظ ذخیره سازی اطلاعات اولیه در قالب بندی کم یا بدون قالب استفاده می شود.
به عنوان یک بازاریاب، نوشتن یک کتاب الکترونیکی فرصتی عالی برای خدمت به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای است که خوانندگان می خواهند. با محتوای مفید و ارزشمند، افراد غریبه را به وب سایت خود جذب می کنید و مشتریان بالقوه را در اختیار شرکت خود قرار می دهید. می‌پرسید چگونه این بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه تبدیل می‌شوند؟ اگر اطلاعات تماس آنها مانند آدرس ایمیل آنها را جمع آوری کنید. نمونه ای عالی از اینکه کتاب های الکترونیکی چقدر می توانند در تلاش های بازاریابی شما موثر باشند.

سایت های فروش کتاب الکترونیکی

با استفاده از Apple Books، برنامه Kindle یا Nook می توانید به راحتی کتاب های الکترونیکی را در رایانه لوحی خود بخوانید. اگر به خواندن وبلاگ ها و وب سایت ها در رایانه خود عادت دارید، خواندن کتاب های الکترونیکی تفاوتی ندارد، می توانید آنها را در رایانه خود بخوانید. با استفاده از Adobe Digital Editions و Kindle Previewer می توانید کتاب های الکترونیکی را در رایانه خود بخوانید. اگر ترجیح می دهید کتاب های الکترونیکی خود را از طریق برنامه Kindle بخوانید، می توانید برنامه رایگان Kindle را برای دستگاه خود دانلود کنید. کتاب‌های الکترونیکی اصلاح‌شده عمدتاً متنی هستند، یک رمان معمولی یا کتاب غیرداستانی.

كتاب الكتروني

کتاب های الکترونیکی قابل حمل اگر دستگاه کتاب الکترونیکی سازگار دارید، می توانید یک کتابخانه در دسترس داشته باشید. اگر از من بپرسید، حمل نزدیک به هزار جلد شومیز بسیار دشوارتر از حمل یک آی پد، کتابخوان الکترونیکی، گوشی هوشمند یا تبلت به نظر می رسد. کتاب الکترونیکی متنی است که بر روی رایانه یا دستگاه دستی ارائه می شود که امکان خواندن آن را به صورت الکترونیکی می دهد، مانند کتاب های پرفروش، کلاسیک و متون مرجع. همچنین می‌توان از کتاب‌های الکترونیکی برای ارائه آنلاین آثار خارج از چاپ استفاده کرد. یک کتاب الکترونیکی می‌تواند فقط از متن الکترونیکی تشکیل شده باشد یا می‌تواند حاوی موارد اضافی مانند صوتی، تصویری و لینک‌ها باشد.
فقط در صورتی باید کتاب الکترونیکی را منتشر کنید که مطمئن باشید قالب آن با خواننده مورد نظر سازگار است. کتاب های الکترونیکی راهی عالی برای بازاریابی کسب و کار شما هستند. این می تواند به طور خاص برای وب نوشته شود و دارای ویژگی های مفیدی مانند لینک ها و جستجوی کلمات است. علاوه بر این، برخی از نویسندگان دریافته‌اند که کتاب الکترونیکی بهترین روش برای انتشار خود است. از آنجایی که مجبور نیستید با واسطه ها سر و کار داشته باشید، می توانید کتاب را با هزینه کم در دسترس خوانندگان خود قرار دهید.

خرید نسخه الکترونیکی کتاب

کتاب های الکترونیکی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها با جهان است. برخلاف روش‌های انتشار سنتی، کتاب‌های الکترونیکی به راحتی در دسترس هستند و ابزار ارزشمندی برای بازاریابی محتوا هستند. شما می توانید یک کتاب الکترونیکی در مورد هر موضوعی که می خواهید بنویسید، چه نویسنده ای با تجربه باشید و چه یک علاقه مند.

كتاب الكترونيك

ما در قالب کتاب epub و کیندل متخصص هستیم و قول می‌دهیم طرح‌بندی عالی ایجاد کنیم که به خوانندگان شما امکان می‌دهد در داستان شما گم شوند. کتاب الکترونیکی متنی است که در قالبی ارائه می شود که می توان آن را در رایانه یا دستگاه دستی خواند. بسیاری از عناوین چاپی را می توان به عنوان کتاب الکترونیکی ، از جمله کتاب های پرفروش، داستانی، کلاسیک و متون مرجع خواند. از کتاب‌های الکترونیکی نیز برای عرضه آثاری که چاپ نشده‌اند یا برای دور زدن چاپ به‌کلی استفاده می‌شود، همانطور که در مورد آثار جدید نویسندگان مشتاق صدق می‌کند. کتاب‌های الکترونیکی ممکن است فقط از متن الکترونیکی تشکیل شده باشند یا ممکن است حاوی موارد اضافی مانند صوتی، تصویری یا لینک‌ها نیز باشند. کتاب الکترونیکی همتای الکترونیکی کتاب چاپی است که می‌توان آن را دوباره قالب‌بندی کرد و قابل ویرایش نیست.
منبع: کلیک کنید

Leave a reply