می سی سی پی کاهش محدودیت ها در بیمارستان های دولتی را بررسی می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – سنای می سی سی پی روز جمعه به کاهش برخی محدودیت ها بر روی بیمارستان های متعلق به جامعه با اجازه دادن به آنها برای ادغام یا همکاری با مراکز بهداشتی درمانی خارج از مناطق خدمات فعلی خود رای داد.

سناتور جمهوری خواه جوی فیلینگن، از سامرال، گفت این لایحه تلاشی برای حفظ دسترسی به مراقبت های بهداشتی در ایالتی است که چندین بیمارستان با مشکلات مالی مواجه هستند، زیرا به تعداد زیادی از بیماران بیمه نشده خدمات ارائه می دهند.

فیلینگن گفت: «تمام موانعی وجود دارد که ما در تلاشیم تا آنها را از بین ببریم تا به این بیمارستان‌ها اجازه دهیم تا حد امکان انعطاف‌پذیری لازم برای بقا و شکوفایی داشته باشند.

او گفت که بر اساس قانون فعلی ایالتی، بیمارستان های دولتی دولتی مجاز به فعالیت در خارج از مناطق خدماتی که در ابتدای افتتاح آن ها تأسیس شده اند، نیستند. این مناطق معمولاً توسط مرزهای شهر یا شهرستان یا کمی فراتر از آن محدود می شوند. فیلینگن گفت، از بین بردن برخی از موانع به این بیمارستان ها اجازه می دهد تا با به اشتراک گذاشتن برخی از کارکردهای تجاری، یکپارچه شوند یا با یکدیگر همکاری کنند.

سناتورها با 48-0 رای به تصویب این لایحه دادند و آن را برای کار بیشتر به مجلس فرستادند.

افسر بهداشت دولتی، دکتر. دن دنی، در نوامبر به قانونگذاران گفت که 54 درصد از بیمارستان های روستایی می سی سی پی به دلیل فشار مالی در معرض خطر بسته شدن هستند. می سی سی پی تعداد زیادی ساکن بدون بیمه دارد و امکانات مراقبت های بهداشتی در طول همه گیری کووید-19 با افزایش هزینه ها مواجه شده اند.

دلتای روستایی و فقیر در چند سال گذشته جمعیت خود را از دست داده است و برخی از بیمارستان ها در آن منطقه خدمات را کاهش داده و مشاغل را کاهش داده اند.

می سی سی پی یکی از فقیرترین ایالت هاست و نرخ بالای بیماری قلبی، دیابت و سایر بیماری ها دارد. همچنین در میان 11 ایالتی است که Medicaid را به افرادی که در مشاغل کم دستمزد کار می کنند و بیمه درمانی خصوصی ارائه نمی دهند، گسترش نداده اند. توسعه یک گزینه بر اساس قانون مراقبت های بهداشتی فدرال است که در سال 2010 توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما امضا شد.

دموکرات‌های قانون‌گذار گفته‌اند که می‌سی‌سی‌پی با امتناع از گسترش Medicaid، سالانه حدود یک میلیارد دلار از پول فدرال را از دست می‌دهد. فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز علنا ​​با قرار دادن افراد بیشتر در برنامه بیمه درمانی که توسط دولت های ایالتی و فدرال تامین می شود، مخالفت کرده است.

[ad_2]

Leave a reply