می سی سی پی می تواند آموزش سلامت روان را برای افسران گسترش دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – می سی سی پی می تواند آموزش افسران مجری قانون را برای پاسخگویی به افرادی که به مراقبت های بهداشتی روانی نیاز دارند، تحت لایحه ای که در حال بررسی در مجلس ایالتی است، گسترش دهد.

نیک بین، رئیس کمیته B قضایی مجلس نمایندگان، یک جمهوری‌خواه اهل کورینث، روز سه‌شنبه گفت لایحه 1222 مجلس نمایندگان می‌تواند قانونی «تغییرکننده زندگی» باشد.

نماینده جمهوری خواه سام کریکمور از نیو آلبانی گفت که این لایحه همه سازمان های مجری قانون شهر و شهرستان را ملزم می کند که آموزش های بهداشت روان کمک های اولیه را برای افسران خود ارائه دهند. همچنین هر یک از این آژانس‌ها باید حداقل یک افسر با آموزش گسترده‌تر برای مداخله در بحران داشته باشند.

این لایحه همچنین به ایالت اجازه می‌دهد تا رابط‌های دادگاهی بیشتری را فراهم کند – متخصصان آموزش دیده برای کمک به پرونده‌های قضایی برای افرادی که نیاز به ارتباط با خدمات سلامت روان دارند. کریکمور گفت که وزارت بهداشت روانی ایالت در حال حاضر بودجه 18 رابط دادگاه را در اختیار دارد و بسته به بودجه می تواند به 50 نفر افزایش یابد.

این لایحه روز سه شنبه در کمیسیون ب قوه قضائیه مجلس تصویب شد و به کمیسیون راه و روش می رود. در صورت تصویب در کمیته دوم، برای بحث در مجلس حرکت خواهد کرد.

[ad_2]

Leave a reply