می سی سی پی متمرکز: مرغ سرخ شده آقای D

[ad_1]

لورمان، خانم (WJTV) – وقتی در مورد صادرات می سی سی پی صحبت می کنیم، باید در مورد مرغ سرخ شده صحبت کنیم. نه هر مرغ سوخاری، بلکه مرغ سوخاری آقای Old Country Store. D در Lohrmann.

یک شرکت مواد غذایی در نیویورک به دنبال چیز بزرگ بعدی بود، بنابراین آنها شروع به جستجو در اینترنت کردند تا ببینند کدام صفحات رستوران بیشترین بازدید را دارند.

این همان اتفاقی است که برای آرتور دیویس رخ داد که هر روز در فروشگاه Old Country در Lohrmann نقش آقای D را بر عهده می گیرد، جایی که اول صبح مرغ سوخاری مادربزرگش را می پزد. بقیه روز آن را در بوفه‌اش سرو می‌کند و بعد با مهمان‌هایش سر می‌زند و هر کاری که از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا قبل از رفتن ما به همه احساس خاص بودن بدهد.

دیویس گفت: “برای اینکه یک مرد جوان پیش من بیاید و بگوید: “آقای دی، همسرم نمی خواهد قبل از اینکه با شما عکس بگیرد، آنجا را ترک کند.”

آقای D متوجه شده است که یک عکس اینجا و آنجا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود، در اطراف پخش می شود، شاید برخی از آنها ویروسی شوند، همه آنها با هم جمع می شوند. این به فرصتی اضافه شد که او هرگز فکرش را نمی کرد، تا دستور غذای مرغ مادربزرگش را بگیرد و با آن ملی شود. ناوگانی از کامیون‌های حمل غذا در نیویورک با جستجوی اینکه چه کسی در اینترنت محبوب‌تر است، درباره آقای D شنیدند.

«واقعاً در اعماق وجودم وقتی برای اولین بار شروع کردند، فکر کردم که آیا این یک کلاهبرداری است. شخصی با شما تماس می گیرد و می خواهد نسخه شما را بخرد. وقتی با بانکدارم چک کردم، متوجه شدم که کلاهبرداری نبوده است.

عکس آقای D در کنار همه کامیون های مواد غذایی خواهد بود، اما این مثل این نخواهد بود که آقای D را در آنجا داشته باشیم، برای مهمانانش آواز بخواند و به مردم بگوید که مطمئن شوند ویندزور و رادنی را در حالی که در همسایگی هستند، ببینند. همچنین به افراد گرسنه ای که به سمت بوفه می روند می گوید که اگر فکر می کنند یک بشقاب کافی نیست، دو بشقاب بگیرید. برای اینکه سرآشپز را ترحم نکنم، فروشگاه قدیمی کانتری بیش از یک مکان برای غذا خوردن است، به مکانی تبدیل شده است که می‌گوییم بوده‌ای.

«خانمی برای جشن 96 سالگیهفتم روز دیگر تولد اینجا بود و پسرش را خواست که بگوید این یکی از چیزهایی است که در لیست سطل او بود. او گفت که قبل از مرگش می خواست به فروشگاه کانتری بیاید. او این کار را انجام داد.» دیویس گفت.

بنابراین، برای نیویورک خوب است. در عرض یک سال، آنها می توانند طعم بهترین مرغ سوخاری جهان را در Mr. D در وال استریت. اما بهتر است برای می سی سی پی، ما مرغ و طعم دوستی و عشق آقای D را هر روز در Lohrmann با آن سرو می کنیم.

[ad_2]

Leave a reply