می سی سی پی به برنامه کمک اجاره اضطراری پایان می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز چهارشنبه، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) اعلام کرد که می سی سی پی به برنامه کمک اجاره اضطراری دولت فدرال پایان می دهد.

فرماندار گفت که به شرکت خانگی می سی سی پی دستور داده است تا پذیرش درخواست های برنامه را در 15 اوت 2022 متوقف کند. در می سی سی پی، این برنامه به عنوان برنامه کمک اجاره ای برای می سی سی پی ها (RAMP) نامیده می شود.

می سی سی پی از گرفتن تصمیمات سخت برای بهبود مشارکت نیروی کار ما نمی ترسد. این کاری است که ما امروز انجام می دهیم.» این برنامه اساساً به این صورت است: اگر به هر دلیلی نتوانید اجاره یا قبض آب و برق خود را بپردازید، مالیات دهندگان آنها را برای شما پرداخت خواهند کرد. می سی سی پی به نه گفتن به این نوع دستمزدهای لیبرال که مردم را تشویق می کند از نیروی کار دور بمانند، ادامه خواهد داد. در عوض، ما به اصول و سیاست‌های محافظه‌کارانه که منجر به کار افراد بیشتری می‌شود، بله می‌گوییم.”

وی ادامه داد: “وضعیت اضطراری کووید-19 می سی سی پی حدود هشت ماه پیش به پایان رسید و ما به فشارهای خود ادامه داده ایم. زمان آن رسیده که ایالت ما به سیاست های پیش از همه گیری بازگردد.”

به گفته استاندار، این اطلاعیه فقط شامل درخواست هایی می شود که هنوز ارسال نشده اند. اگر درخواستی برای برنامه قبلا ارسال شده باشد، اطلاعیه هیچ تاثیری بر آن نخواهد داشت.

[ad_2]

Leave a reply