می سی سی پی با وجود واجد شرایط بودن بیشتر، زندانیان کمتری را آزاد می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – می سی سی پی نسبت به قبل از گسترش شرایط آزادی مشروط در سال 2021، اکنون تعداد کمتری از زندانیان را آزاد می کند. رئیس هیئت آزادی مشروط ایالتی روز سه شنبه به قانونگذاران گفت که این هیئت در حال بررسی دقیق سوابق زندانیان است.

به گزارش روزنامه نورث ایست می سی سی پی دیلی ژورنال، جفری بلک به یک کمیته قانونگذاری گفت که هیئت مدیره به دنبال آزادی درصد خاصی از متقاضیان نیست.

بلک به روزنامه گفت: “ما به اعداد توجه می کنیم و آنها مهم هستند.” اما ما اجازه نمی دهیم که این تصمیمات ما را هدایت کند.»

دانیل اسپارکس، معاون اصلاحات مجلس سنا، جمهوریخواه اهل بلمونت، به بلک گفت که نگران کاهش میزان آزادی مشروط است زیرا ممکن است جمعیت زندانیان در طول زمان افزایش یابد.

می سی سی پی یکی از بالاترین نرخ های حبس را در ایالات متحده دارد و وزارت دادگستری زندان ایالتی می سی سی پی در Parchman را به دلیل سطح پایین کارکنان ناامن توصیف کرده است.

مدافعان عدالت کیفری از هیئت جدید آزادی مشروط به دلیل کاهش نرخ آزادی مشروط انتقاد کرده اند.

بلک در ماه ژانویه رئیس هیئت مدیره شد. او روز سه شنبه گفت که اعضای قبلی شورای آزادی مشروط پرونده ها را به طور کامل بررسی نمی کنند.

بلک گفت: «اگر میزان آزادی مشروط شما بالاست و اعضای آزادی مشروط در آن حضور ندارند، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید به طور کامل هر پرونده ای را که پیش روی شما قرار می گیرد بررسی و بررسی کنید.

او به گزارشی از PEER، یک کمیته ناظر قانونگذاری اشاره کرد که نشان داد در طول یک هفته کاری در سال 2020، هر پنج عضو هیئت مدیره هرگز به طور کامل در جلسه یا در دفتر برای جلسات استماع آزادی مشروط حضور نداشتند. هیئت مدیره در آن زمان به یافته های PEER اعتراض کرد و استدلال کرد که اعضای هیئت مدیره تمام وقت، اغلب تا ساعت 6:30 بعد از ظهر کار می کنند.

بلک گفت که تقریباً به 40 درصد از زندانیان واجد شرایطی که به هیئت مدیره مراجعه می کنند، اکنون آزادی مشروط اعطا می شود.

قانون می سی سی پی افراد محکوم به جرایم غیرخشونت آمیز و جرایم غیرعادی مواد مخدر را ملزم می کند که 25 درصد از دوران محکومیت خود را بگذرانند یا 10 سال قبل از اینکه واجد شرایط آزادی مشروط شوند.

افرادی که به جرم خشونت آمیز محکوم می شوند باید نیمی از مجازات یا 20 سال را بگذرانند و کسانی که به جرم سرقت با سلاح مرگبار محکوم شده اند باید 60٪ یا 25 سال را بگذرانند.

بلک گفت که می‌خواهد روند را از طریق آزادی مشروط ساده کند. قانون ایالتی به مجرمان واجد شرایط اجازه آزادی مشروط بدون جلسه دادرسی را می دهد، مشروط بر اینکه معیارها رعایت شوند.

کارکنان زندان برنامه ای را برای زندانیان تهیه می کنند تا قبل از آزادی کامل کنند. این طرح شامل آموزش و آموزش شغلی است. اگر زندانیان طرح را تکمیل کنند، هیچ تخلفی در سابقه زندان خود در شش ماه گذشته نداشته باشند و مجری قانون محلی با آزادی مشروط فرضی مخالفت نکند، هیئت مدیره می‌تواند اجازه آزادی بدون جلسه دادرسی را بدهد.

این روند همچنان به هیئت مدیره اجازه می دهد تا پرونده ها را بررسی کند، اما تعداد جلسات رسیدگی را کاهش می دهد.

گزارش PEER در سال 2021 اشاره کرد که آزادی مشروط احتمالی تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

[ad_2]

Leave a reply