می سی سی پی بالاترین نرخ مرگ و میر نوزادان را در سال 2020 داشت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – داده های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نشان داد که می سی سی پی بالاترین نرخ مرگ و میر نوزادان را در سال 2020 داشته است.

این چهارمین سال متوالی است که می سی سی پی در نرخ مرگ و میر نوزادان پیشتاز این کشور است. داده های CDC نشان داد که در سال 2020، میزان مرگ و میر نوزادان در مادران اقلیت بالاتر بود. این روند برای چندین دهه در سراسر کشور و به ویژه در می سی سی پی عادی بوده است.

یک گروه بهداشت زنان در می سی سی پی گفت که آنها از واقعیت ترسناک دیگری برای مادران ناامید هستند.

گتی گفت: “شما می توانید به داده های وزارت بهداشت می سی سی پی نگاه کنید، و می توانید این را ردیابی کنید، و خواهید دید که برای مدت بسیار طولانی این اتفاق عمدتاً در میان زنان سیاه پوست رخ می دهد. فکر می کنم سه برابر زنان سفیدپوست است.” اسرائیل، مدیر عامل Sisters in Birth. رهبران ما نمی‌خواهند کاری در این مورد انجام دهند، و سیستم مراقبت‌های بهداشتی نیز کار زیادی در مورد آن انجام نمی‌دهد. به نظر می‌رسد که همه به تازگی تصمیم گرفته‌اند که اینگونه نوزادان به دنیا می‌آیند یا نوزادان پیش از موعد در می‌سی‌سی‌پی می‌میرند. ”

Sisters in Birth گفتند که امیدوارند ببینند می سی سی پی در مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری می کند که زنان را قبل از باردار شدن سالم می کند.

دکتر دنیل پی. دنی، افسر بهداشت ایالتی، در یک کنفرانس خبری در روز پنجشنبه، 4 اوت، گفت که کاهش نرخ مرگ و میر نوزادان در اولویت خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply