می سی سی پی استدلال کرد که فاور باید در یک دعوای رفاهی باقی بماند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک قاضی باید درخواست برت فاور، مدافع بازنشسته NFL را برای حذف از دعوای مدنی که به دنبال بازیابی پول خرج نشده رفاهی در بزرگترین پرونده فساد بخش عمومی در می سی سی پی، وزارت خدمات انسانی ایالتی است، نادیده بگیرد. گفت این هفته

دادستان ها می گویند که میلیون ها دلار از پرداخت های رفاهی فدرال برای کمک به مردم کم درآمد می سی سی پی – برخی از فقیرترین افراد کشور – در نظر گرفته شده بود، اما در عوض در پروژه هایی که توسط افراد ثروتمند یا دارای ارتباط خوب حمایت می شد، از جمله پروژه هایی که توسط فاور حمایت می شد، هدر رفت.

هیچ اتهام جنایی علیه تالار مشاهیر NFL ثبت نشده است، اگرچه افراد دیگری به دلیل مشارکت خود در این ولگردی و خرج کردن اعتراف کرده اند.

وکلای فاور می گویند که وزارت خدمات انسانی از فاور، یک “مسلبریتی می سی سی پی و ملی” شکایت می کند تا از نقش خود این وزارتخانه در اجازه دادن به کلاهبرداری منحرف شود و دو مجموعه از اسناد را تنظیم کرده اند که از قاضی می سی سی پی خواسته اند فاوره را از این پرونده رد کند.

کیتی پیکت، وکیل این بخش، پاسخ داد که وکلای فاور استدلال قانونی محکمی برای خارج کردن موکل خود از پرونده ارائه نکردند.

«بیانیه فاور درخواستی برای برکناری نیست. این یک بیانیه مطبوعاتی طولانی است.” دادگاه باید سخنان فاور را نادیده بگیرد.

وزارت خدمات انسانی سال گذشته از فاور و بیش از سه ده نفر دیگر یا کسب و کار شکایت کرد.

دادخواست می گوید که این پول به طور نادرست برای چیزهایی مانند 5 میلیون دلار برای کمک به ساخت یک میدان والیبال هزینه شده است که فاور در دانشگاه مادرش، دانشگاه می سی سی پی جنوبی، جایی که دخترش این ورزش را انجام می داد، و 1.7 میلیون دلار برای ساخت داروی ضربه مغزی از آن حمایت کرد. شرکتی که فاور در آن سرمایه گذار بود.

کسانی که به اتهامات جنایی اعتراف کرده اند عبارتند از جان دیویس، مدیر سابق دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی. و نانسی نیو، مدیر یک سازمان غیرانتفاعی که با فاور و پروژه های والیبال و داروهای ضربه مغزی ارتباط داشت.

فاور مبلغ 1.1 میلیون دلاری را که به عنوان هزینه سخنرانی از سازمان نیو دریافت کرده بود، پرداخت کرده است. شاد وایت، حسابرس می سی سی پی، گفت فاور که در می سی سی پی زندگی می کند، هرگز برای ایراد این سخنرانی ها حاضر نشد.

فاور در ماه اکتبر گفت که هیچ اشتباهی مرتکب نشده است و به طور ناعادلانه ای در اخبار مربوط به هزینه های نادرست رفاهی آلوده شده است.

فاور برای اولین بار در نوامبر درخواست کرد که از پرونده مدنی ایالتی آزاد شود. دولت در ماه دسامبر ادعای خود علیه او را تجدید نظر کرد. وکلای او در ماه فوریه اسنادی را ارائه کردند و دوباره از قاضی خواستند فاوره را از این پرونده رد کند.

آخرین تلاش او برای رهایی از این پرونده یک روز پس از آن بود که او سه شکایت به اتهام افترا علیه حسابرس وایت و دو بازیکن سابق NFL، پت مک آفی و شانون شارپ، که از فاور در نقش خود به عنوان گوینده ورزش ملی انتقاد کردند، تشکیل داد. سوابق نشان می دهد که وایت، مک آفی و شارپ تا روز جمعه اسناد دادگاه پاسخگو را ارائه نکرده بودند.

[ad_2]

Leave a reply