“من ناامید هستم”: فرماندار می سی سی پی به مشکلات آب جکسون می پردازد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بحران آب جاری جکسون اکنون مورد توجه فرماندار قرار گرفته است، اما آیا برای دریافت کمک های دولتی بیشتر کافی است؟

صف های طولانی در اطراف ایستگاه مرکزی آتش نشانی کشیده شد، زیرا ساکنان جکسون منتظر بودند تا روز پنجشنبه یک مورد آب خود را دریافت کنند. WJTV 12 News روز پنجشنبه نیز از فرماندار شنیده شد که گفت او رهبران شهر را برای راه حلی برای بحران آب جکسون تحت فشار قرار خواهد داد.

هزاران نفر در جکسون تحت تأثیر توصیه ایالتی برای آب جوش قرار گرفته اند که تقریباً در هفته دوم خود ادامه دارد.

ویلی اونز، رئیس آتش نشانی جکسون، گفت: «مایه تاسف است که این مدت طولانی ادامه داشته است.

اوونز از تیم آتش نشانان خود برای کمک فوق العاده آنها تمجید کرد، زیرا پایتخت با بحران آب ادامه دارد.

اوونز گفت: “آنها هیچ مشکلی نداشته اند. آنها فقط به شغل خود علاقه مند هستند، و این همان کاری است که می خواهند انجام دهند، و من از آن قدردانی می کنم.”

یکی از همسایگان جکسون گفت که این دومین روزی است که او آب آشامیدنی تمیز می گیرد.

پاتریشیا هیوز، همسایه جکسون، گفت: “من دیروز آمدم و امروز دوباره آمدم. از خدا و شهر جکسون تشکر می کنم که مطمئن شد ساکنان جکسون آب آشامیدنی خوب و تمیزی دریافت می کنند.”

روز پنجشنبه، فرماندار ناامیدی خود را در مورد مسائل آب جکسون ابراز کرد.

“در ایالت می سی سی پی، شهرها ادارات آب خود را اداره می کنند. از ایالت خواسته نمی شود که سیستم آب را در مدیسون، فلوود تعمیر کند، اما من ناامید هستم. من در این شهر زندگی می کنم. من مانند بقیه ناامید هستم. ریوز گفت: برای تحت فشار قرار دادن رهبران شهر جکسون برای انجام وظایف خود دست به کار می شوند.

رهبران جکسون گفتند که هدایای آب تا زمانی که شهر تحت توصیه آب جوش باقی بماند ادامه خواهد داشت و مردم جکسون از آن سپاسگزار هستند.

باب اندرسون، همسایه جکسون، گفت: “فروشگاه ها بالا رفته اند. اکنون هر کیس پنج دلار است، بنابراین هر مقدار کمی کمک می کند. منظور من را می دانید.”

اونز از فروشندگان مختلفی که مقدار آب را برای کمک به امکان پذیر ساختن این هدایا همراه با دستان کمک کننده بسیار اهدا کردند، تشکر کرد.

اوونز گفت: “ما عاجزانه به این افراد کمک کرده‌ایم، مطمئن شوید که اگر می‌خواهند آب آشامیدنی و آب آشامیدنی داشته باشند. ما سعی کرده‌ایم در این مورد نیز به آنها کمک کنیم.”

هدایای آب در ایستگاه آتش نشانی مرکزی جکسون تا زمان اتمام آب ادامه خواهد داشت.

مقامات می‌گویند هنگام برداشتن کیس آب، می‌توانید یک یا دو مورد برای افراد دیگری که ممکن است نتوانند از آب خارج شوند درخواست کنید.

[ad_2]

Leave a reply