"من فقط نمی توانستم آن را باور کنم": اعضای خانواده کارمند USPS پس از تصادف مرگبار جکسون صحبت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – خانواده یک کارمند خدمات پستی ایالات متحده، که هفته گذشته در جکسون کشته شد، در غم از دست دادن عزیز خود عزادار هستند.

اعضای خانواده برد پنینگتون 32 ساله گفتند که او مردی سخت کوش بود و به همسر و پسر کوچکش فداکار بود. آنها گفتند هنوز نسبت به آنچه اتفاق افتاده ناباور هستند.

بلیندا سولی و آجنلا سیلز، خاله‌های همسر پنینگتون، می‌گویند: «نمی‌توانستم باور کنم که واقعاً اتفاق می‌افتد. ویرانگری. دلشکسته. با این حال، هنوز واقعی به نظر نمی‌رسد.

پنینگتون روز پنجشنبه، 20 ژوئیه، پس از اینکه مظنون در تعقیب و گریز پلیس پرل با خودروی USPS خود تصادف کرد، کشته شد.

خانواده او گفتند که پنینگتون فردی مهربان و دلسوز بود که همیشه برای دیگران، به ویژه در مسیر پست خود، سخنی محبت آمیز داشت.

او از سال 2015 به عنوان یک حمل کننده پست در منطقه جکسون جنوبی کار می کرد و در مسیر خود با بسیاری از افراد دوست شد.

خاله‌ها می‌گویند: «ما در مورد اینکه چطور می‌خواهد صحبت می‌کردیم، ناهارش را به خانه‌شان می‌بردند و در مایکروویو گرم می‌کردند و در حالی که او در مسیر بود، آن را برایش برمی‌گرداند».

پنینگتون با معشوق دبیرستانی خود جردن ازدواج کرد. آنها یک پسر سه ساله به نام وستین دارند. خانواده او گفتند که پنینگتون پسرش را می پرستید.

او درباره باباش می‌پرسد، و وقتی به خانه می‌آید. و به او می‌گویند که او، می‌دانی، او اکنون با عیسی در بهشت ​​است. اما او بارها و بارها به سؤال کردن ادامه می‌دهد.»

عزیزان پنینگتون گفتند که می خواهند مطمئن شوند که از همسر و فرزند او مراقبت می شود.

ما فقط می‌خواهیم آنجا برای اردن باشیم و هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم تا به او کمک کنیم در این جاده ای که او انتظارش را نداشت حرکت کند.»

یک GoFundMe به افتخار پنینگتون برای کمک به هزینه تحصیل پسرش راه اندازی شده است.

[ad_2]

Leave a reply