منطقه متروی جکسون پس از طوفان شدید روز یکشنبه در حال پاکسازی است

[ad_1]

کلینتون، خانم. (WJTV) – پس از طوفان شدید رعد و برق در منطقه متروی جکسون در روز یکشنبه، 26 مارس، پاکسازی در حال انجام است.

بادهایی با سرعت 70 مایل در ساعت باعث خسارت در سراسر مترو شد. چندین درخت بزرگ و تیرهای برق سرنگون شدند. دست‌ها و شاخه‌ها از میان شیشه‌های جلو پرواز می‌کردند و بسیاری از پنجره‌ها در اثر تگرگ به اندازه یک توپ گلف شکسته شدند.

سایه بان سونیک در کلینتون نیز از ساختمان کنده شد. ساکنان می گویند که از دیدن عواقب طوفان وحشت کرده اند.

وی گفت: “این آسیب بزرگی وارد کرد، سیستم تهویه مطبوع روی پشت بام را منفجر کرد، آن را برداشت، دوباره روی پشت بام گذاشت، سپس سیستم تهویه، سیستم انتقال هوا را که اینجا جلوی این کرایسلر قرار دارد، منفجر کرد. وقتی بادهای شدید و شدید آمد، گروهبان پلیس آن را دید که درست اینجا در پارکینگ برخورد کرد. شنید که آمد. از در بیرون رفت و بعد او آنجا بود. و همانطور که او به ساختمان نزدیک شد، مانند یک بوم صوتی مانند یک انفجار بزرگ بود. جی آر دورهان، مدیر کل باشگاه Just Friends، گفت: سپس تمام پنجره ها منفجر شدند.

مری پترسون، ساکن آپارتمان ریج وی، گفت: «تنها چیزی که می شنوید باد است. منظورم این است که باد خیلی بد بود و تگرگ به اندازه یک توپ گلف آمده بود، شبیه یک گلوله برفی بود. بعد همه جا همه جا پرواز می کرد.. وقتی رفتم به محل سکونتم تبدیل شدم، همان موقع بود که سقوط درخت را شنیدم. رونق! وقتی بوته ها، درختان افتاد، همه چیز به همه جا رفت.»

شهردار کلینتون گفت که بخش های اولد وینیارد، کرکوود و اوکهورست ممکن است تا دوشنبه شب بدون برق باشند. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

[ad_2]

Leave a reply