مقامات می سی سی پی به روز رسانی در مورد تأثیر گردبادهای مرگبار ارائه می دهند

[ad_1]

چنگال غلتکی، خانم. (WJTV) – روز یکشنبه، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) به روز رسانی در مورد تأثیر گردبادها و طوفان های شدید ارائه می دهد.

طوفان روز جمعه ۲۴ مارس این ایالت را درنوردید و دست کم ۲۵ کشته و ده ها زخمی برجای گذاشت. مرگ و میر در شهرستان های شارکی، هامفریس، کارول و مونرو گزارش شده است.

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی و دین کریسول، مدیر FEMA به ریوز خواهند پیوست.

روز یکشنبه، فرماندار درخواست خود را برای کمک های فردی و مردمی برای شهرستان های آسیب دیده از گردباد اعلام کرد و هوای شدید مورد تایید کاخ سفید قرار گرفت.

کنفرانس مطبوعاتی ظهر در مرکز بهداشت دلتا در رولینگ فورک آغاز خواهد شد.

روز یکشنبه، مقامات آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) گفتند که تلاش های واکنش از جمله تلاش های جستجو و نجات ادامه دارد.

در حال حاضر سه پناهگاه در حال فعالیت هستند. این مکان ها عبارتند از:

  • مرکز تسلیحات گارد ملی/مرکز مدنی – 19719 US 61, Rolling Fork, MS 39159
  • BLDG چند منظوره شهرستان هامفریس – 417 Silver City Road, Belzoni, MS 39038
  • ساختمان گارد ملی قدیم آموری – 101 S 9th., Amory, MS 38821

صلیب سرخ آمریکا، ارتش نجات و سایر سازمان های غیرانتفاعی به سرو غذا در این مکان ها ادامه خواهند داد.

صلیب سرخ آمریکا در وب سایت خود کمک های مالی برای افراد آسیب دیده از طوفان می پذیرد. برای اهدا از طریق تلفن یا دریافت کمک در مورد کمک مالی خود، می توانید با صلیب سرخ با شماره 1-800-HELP NOW (1-800-435-7669) تماس بگیرید.

دپارتمان Medicaid می سی سی پی وضعیت اضطراری را اجرا کرد تا به بیمارانی که تحت تأثیر طوفان قرار گرفته اند اجازه دهد تا دوباره پر کردن زودهنگام و نسخه های اضافی بالاتر از حد مجاز ماهانه دریافت کنند. ارائه‌دهندگان داروخانه باید دستورالعمل‌های صورت‌حساب موجود در این پیوند را دنبال کنند: Medicaid به مدیران داروخانه‌های سازمان‌های مراقبت هماهنگ خود دستور می‌دهد تا اقدامات اضطراری خود را اجرا کنند.

دریافت کنندگان برنامه کمک تغذیه تکمیلی (SNAP) که غذای خود را به دلیل فاجعه از دست داده اند، باید ظرف ده روز پس از فاجعه، در دفتر MDHS محلی خود درخواست تعویض کنند. خانواده‌ها می‌توانند درخواست جایگزینی را از طریق پست، ایمیل یا از طریق ویژگی آپلود در وب‌سایت MDHS ارسال کنند.

دپارتمان سلامت روان گزارش می‌دهد که تیم سیار واکنش به بحران منطقه 6 (MCRT) در حال پاسخگویی به جامعه برای آوردن تجهیزات و رفع نیازهای سلامت روان است. خط تلفن DMH نیز برای اطلاعات و خدمات ارجاع در دسترس است و می توانید با شماره 1-877-210-8513 تماس بگیرید.

کمک های مالی:

  • گارد ملی رولینگ فورک/مرکز مدنی باز است و کمک های مالی را می پذیرد.
  • وزارت ایمنی عمومی، MEMA و وزارت کشاورزی برای پذیرش کمک های مالی آب بطری، کالاهای کنسرو شده و محصولات کاغذی متحد شده اند. محل تخلیه در Old Armory در میدان نمایشگاه ایالت می سی سی پی است. کمک های مالی از یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر پذیرفته می شود.
  • شعبه شهر زیتون با MEMA همکاری می کند تا کمک های مالی، آب بطری، کنسروها و محصولات کاغذی را بپذیرد. کمک های مالی در اداره ناوگان شهر شعبه زیتون واقع در 10414 Hwy 178 جنب اداره پلیس شعبه زیتون پذیرفته می شود. روز یکشنبه (26/3) از ساعت 13:00 تا 16:00 و از دوشنبه (27/3) تا چهارشنبه (29/3) از ساعت 9:00 تا 16:00 باز خواهند بود.
  • موزه منطقه‌ای آموری فقط لوازم را می‌پذیرد، بدون کمک مالی. آدرس 801 3 استrdخیابان جنوبی در آموری.
  • کمک های مالی را می توان به بنیاد جامعه شهر واشینگ در صندوق پستی 5910 گرین ویل، MS 39704 ارسال کرد.
  • کلیسای کراس وی در 1825 بزرگراه 61 جنوبی در Vicksburg، MS 39180 کمک های مالی می پذیرد.

داوطلبان:

  • اگر به دنبال وقت یا منابع داوطلبانه هستید، لطفاخود مستقر نشو. داوطلبانه با هماهنگی داوطلب می سی سی پی در این لینک.

MEMA ساکنان را تشویق می کند تا با استفاده از ابزار خود گزارش دهی MEMA خسارت خود را گزارش کنند.

[ad_2]

Leave a reply