معنی لنینا برای سقوط می سی سی پی چیست

[ad_1]

(NEXSTAR) – ما برای مدت طولانی در لنینا گیر کرده ایم – و طبق آخرین چشم انداز سرویس هواشناسی ملی، ما هنوز از شر او خلاص نشده ایم. به احتمال 80 درصد شرایط لانینا بین سپتامبر و نوامبر ادامه دارد که بر آب و هوای پاییز در سراسر کشور تأثیر خواهد گذاشت.

هواشناسان NWS توضیح می دهند که لا نینا می تواند به معنای شرایط خشک تر در پاییز برای بخش وسیعی از کشور باشد. چشم انداز بارش از سپتامبر تا نوامبر نشان می دهد که احتمالاً در سراسر مرکز ایالات متحده، از نوادا در غرب تا اوهایو در شرق، غرب میانه بالا و دریاچه های بزرگ در شمال تا تگزاس در شمال، خشک تر از حد طبیعی خواهد بود. جنوب.

انتظار می‌رود که تنها بخش کوچکی از منطقه میانی آتلانتیک دارای یک سقوط به خصوص مرطوب باشد، در حالی که بقیه ایالت‌های ساحلی فصلی مرطوب، خشک یا عادی دارند.

(NOAA)

وقتی صحبت از دما به میان می‌آید، بیشتر نقاط کشور در پاییز امسال شاهد دمای بالاتر از حد نرمال هستند. بر اساس آخرین مدل ها، یوتا، غرب کلرادو و شمال شرق به احتمال زیاد گرمای بیش از حد معمول را مشاهده می کنند.

(NOAA)

سخنگوی اداره ملی اقیانوسی و جوی روز پنجشنبه به Nexstar گفت که دمای گرم و آسمان بالقوه خشک یک نگرانی مداوم برای خشکسالی است. یکی دیگر از زمستان های لانینا احتمالاً به معنای تشدید خشکسالی بسیار بد برای گروه ایالت ها از کالیفرنیا تا تگزاس است. آخرین نقشه مانیتور خشکسالی ایالات متحده در حال حاضر شرایط خشکسالی شدید و استثنایی را در بسیاری از مناطق منطقه نشان می دهد.

(نمایشگر خشکسالی ایالات متحده)

یکی دیگر از تأثیرات لانینا بر فصل طوفان در اقیانوس اطلس است که تا نوامبر ادامه دارد. سال‌های لانینا اغلب با فصول طوفان‌های شلوغ و به‌ویژه مخرب مطابقت دارد، و امسال NOAA انتظار دارد بین سه تا پنج طوفان “مهم” شکل بگیرد.

پس از نوامبر، احتمال لانینا همچنان کاهش می یابد. تا آغاز سال 2023، کمتر از 50 درصد احتمال دارد که ما همچنان در الگوی لانینا باشیم. با این حال، پیش‌بینی‌کنندگان NOAA هشدار می‌دهند که راه طولانی است و بنابراین پیش‌بینی کمتر قابل اعتماد است.

اگر La Niña در زمستان به پایان برسد، احتمالاً به الگوی “ENSO خنثی” تغییر خواهیم کرد، به این معنی که نه در لانینیا خواهیم بود و نه در ال نینو.

[ad_2]

Leave a reply