مظنونین جوان قتل دولف در دادگاه حاضر می شوند

[ad_1]

ممفیس، تن. – مظنونان قتل یانگ دولف کورت خواننده رپ ممفیس روز جمعه در دادگاه حاضر شدند.

جلسات استماع وثیقه مظنونان جاستین جانسون و کورنلیوس اسمیت برای جمعه برنامه ریزی شده بود، اما یک قاضی جلسه استماع اسمیت را تا 18 ژوئیه تمدید کرد. تاریخی برای جلسه استماع وثیقه جانسون تعیین نشده است.

هر دو در 29 جولای دوباره در دادگاه حاضر خواهند شد.

جانسون و اسمیت به قتل درجه یک، اقدام به قتل درجه یک، مجرم بودن مجرم در داشتن سلاح گرم، استفاده از سلاح گرم در طی یک جنایت خطرناک و سرقت دارایی بیش از 10000 دلار متهم شدند.

جاستین جانسون و کورنلیوس اسمیت

دادستانی منطقه گفت اتهام تلاش برای قتل مربوط به برادر جوان دولف است که او نیز در صحنه تیراندازی حضور داشته است.

هر دو متهم بدون ضمانت در بازداشت هستند.

جانسون 23 ساله که با نام رپ Straight Drop نیز شناخته می شود، در ژانویه در ایندیانا دستگیر شد. 11 پس از اینکه مارشال های ایالات متحده برای دستگیری او 15000 دلار جایزه اعلام کردند. او همچنین در فهرست «تحت تعقیب‌ترین افراد» TBI قرار داشت.

قبل از دستگیری جانسون، جانسون در اکانت اینستاگرام «Straight Drop» پستی منتشر کرد که در ژانویه خود را تحویل می‌داد. 10، اما هرگز این اتفاق نیفتاد. در عوض، او موزیک ویدیوی جدید «Straight Drop» را روز بعد با عنوان «Track Hawk» پست کرد.

جانسون از ایندیانا به ممفیس تحویل داده شد و در ژانویه در دادگاه حاضر شد. 14 قبل از اینکه قاضی به دلیل نداشتن وکیل جانسون جلسه را تغییر دهد.

مظنون سومی که پس از این واقعه به عنوان دستیار متهم شده است، Shundale Barnett، هنوز در ایندیانا در بازداشت است.

دفتر DA می گوید که بارنت به دلایل امنیتی هنوز در ایندیانا است. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان بازگرداندن او به شهرستان شلبی برای رسیدگی به اتهامات وجود ندارد.

دولف جوان که نام اصلی او آدولف تورنتون جونیور بود، در یک تیراندازی در نوامبر کشته شد. 17 در یک کلوچه فروشی در ممفیس جنوبی.

[ad_2]

Leave a reply