مرد ممفیس در تیراندازی های متوالی خود را بی گناه می داند

[ad_1]

ممفیس، تن. (AP) – یک نوجوان تنسی روز سه‌شنبه نسبت به بیش از دوجین اتهام مرتبط با تیراندازی در ممفیس که منجر به یک دستور سرپناهی در سراسر شهر و یک تعقیب دیوانه‌وار شد، بی‌گناه اعتراف کرد.

وکیل ازکیل کلی، 19 ساله، در یک جلسه کوتاه در دادگاه جنایی شهرستان شلبی وارد این ادعا شد. وکیل، جنیفر کیس، وکیل مدافع عمومی، پس از اینکه کلی گفت که نمی تواند وکیل خصوصی داشته باشد، توسط قاضی منصوب شد.

کلی هفته گذشته به 26 اتهام ناشی از یک سری تیراندازی در سپتامبر متهم شد. 7 که در ممفیس سه نفر را کشت و سه نفر را زخمی کرد. این کیفرخواست شامل دو اتهام قتل درجه یک در مرگ ریچارد کلارک و آلیسون پارکر، به علاوه سایر جرایم ادعایی از جمله اقدام به قتل، به خطر انداختن بی‌احتیاطی با سلاح مرگبار، ارتکاب اقدام تروریستی و فرار از دستگیری می‌شود.

کلی قبلاً به قتل درجه یک در تیراندازی مرگبار به دیوین تونستال در خارج از خانه ای در شرق ممفیس در 7 سپتامبر متهم شده بود. 18. دادستان کریس لارو در خارج از دادگاه گفت: کیفرخواست و اتهام قتل ممکن است در مقطعی با هم ترکیب شوند.

طبق سوگندنامه پلیس، حداقل سه شاهد دیدند که کلی در حدود ساعت 1 بامداد به تونستال شلیک کرد. پلیس گفت که کلارک و پارکر در اواخر همان روز در حالی که کلی در حال رانندگی در ممفیس بود و برخی از فعالیت های خود را به صورت زنده پخش می کرد، از جمله تیراندازی در داخل یک تجارت، هدف گلوله قرار گرفتند.

این تیراندازی ها منجر به خاموش شدن سیستم اتوبوس های عمومی ممفیس، تعطیلی دو پردیس کالج و توقف یک بازی بیس بال در لیگ های کوچک شد.

مقامات گفتند که کلی حداقل دو وسیله نقلیه را سرقت کرد و پس از تصادف با خودروی سرقتی هنگام فرار از پلیس دستگیر شد.

[ad_2]

Leave a reply