مردی پس از آسیب رساندن به خودروهای پلیس مدیسون در حین تعقیب و گریز دستگیر شد

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – پلیس مدیسون مردی را پس از اینکه در روز چهارشنبه در جریان تعقیب و گریز به چندین خودرو پلیس برخورد کرد و به آن آسیب رساند، دستگیر کرد.

پلیس گفت که اطلاعاتی در مورد یک وسیله نقلیه اخیراً به سرقت رفته در منطقه قبل از ظهر دریافت کرده است. یک افسر وانت شورلت سال 2014 سرقت شده را مشاهده کرد و سعی کرد در خیابان هایلند کلونی پارک وی در خیابان لیک کسل توقفی را ایجاد کند.

پلیس گفت که راننده وسیله نقلیه دزدیده شده، جاناتان گری 30 ساله اهل ویکسبورگ، از توقف خودداری کرد و از جنوب در هایلند کلونی پارک وی به ریجلند گریخت.

به گفته محققان، گری به سمت جنوب در هایلند کلونی پارک وی ادامه داد و به سمت غرب به جاده اولد آژانس پیچید، سپس به سمت شمال به جاده ریچاردسون و سپس به سمت شرق به جاده استید رفت. خودروی در حال فرار سپس به سمت شمال و به سمت جاده سانی بروک پیچید.

این وسیله نقلیه سپس وارد یک مزرعه شد و با نزدیک شدن به جاده Sunnybrook و بلوار Colony Park از کار افتاد. در جریان تعقیب و گریز، چندین خودروی پلیس مدیسون مورد اصابت خودروی متواری قرار گرفتند و آسیب دیدند.

خسارت جانی و مالی دیگری گزارش نشده است. گری بدون حادثه دستگیر شد.

گری به داشتن وسیله نقلیه سرقتی، فرار جرم، سه فقره ضرب و جرح به یک افسر انتظامی، داشتن اسلحه گرم توسط یک مجرم مجرم و نگهداری سلاح گرم مسروقه متهم شد. او به بازداشتگاه شهرستان مدیسون منتقل شد و در آنجا منتظر حضور اولیه خود در دادگاه در دادگاه شهرداری مدیسون است.

[ad_2]

Leave a reply