مردی متهم به تیراندازی به هم اتاقی در مدیسون

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – پلیس مدیسون مرد 56 ساله ای را دستگیر کرد که گفته می شود در جریان درگیری به هم اتاقی خود شلیک کرده است.

تیراندازی روز یکشنبه، 14 اوت، درست قبل از ساعت 8:00 شب در زیربخش Tidwater در مدیسون رخ داد.

با رسیدن مأموران، مردی 56 ساله را در منطقه پیدا کردند که بر اثر اصابت گلوله متعدد زخمی شده بود. افسران دیگر به منطقه حمله کردند و مرد دیگری را که ظاهراً هم اتاقی مرد مجروح شده بود، بازداشت کردند.

پلیس طی تحقیقات گفت که این دو مرد در خارج از محل سکونت خود با هم درگیر شدند و سپس یک بار به داخل خانه ادامه دادند. در جریان درگیری، پلیس گفت که یکی از این افراد یک هفت تیر کالیبر 357 به دست آورد و چندین بار به مرد دیگر شلیک کرد.

مقتول به بیرون از خانه متواری شد. پلیس گفت که آنها توانستند اسلحه گرم را به همراه مواد مخدر غیرقانونی از صحنه کشف کنند.

قربانی گلوله توسط سرویس آمبولانس پافورد به مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون منتقل شد، جایی که وضعیت او ثابت است.

مظنون به نام جورج پیکت جونیور 56 ساله نیز برای درمان جراحات جزئی که در جریان درگیری اولیه دریافت کرده بود به UMMC منتقل شد.

هنگامی که پیکت آزاد شد، پلیس گفت که او به حمله تشدید شده با سلاح، نگهداری ماری جوانا و نگهداری مواد کنترل شده متهم شده است. پیکت در بازداشتگاه شهرستان مدیسون در انتظار حضور اولیه خود در دادگاه شهرداری مدیسون است.

[ad_2]

Leave a reply