مردی به اتهام تهاجم به خانه ریجلند محکوم شد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم. (WJTV) – جان کی براملت جونیور، دادستان ناحیه مدیسون و رانکین، اعلام کرد که مردی در ارتباط با حمله به خانه ریجلند محکوم شده است.

به گفته براملت، جردن کالینز 24 ساله از جکسون، به چندین جرایم از جمله آدم ربایی، حمله شدید، سرقت مسلحانه خودرو و توطئه مجرم شناخته شد. قاضی او را در مجموع به 40 سال حبس به دلیل جرایم مختلف محکوم کرد.

براملت گفت کالینز مظنون نهایی شش نفری بود که در این پرونده محکوم شد. او گفت که مظنونان نقشه ای برای سرقت از یک زوج مسن ساکن در کلوپ کانتری جکسون و پسر بزرگسالشان که در ریجلند زندگی می کردند، داشتند.

در اواسط سال 2020، ساموئل یانگ در مرکز اصلاح و تربیت شهرستان مارشال در اداره اصلاحات می سی سی پی (MDOC) زندانی شد. یانگ قبلاً به‌عنوان یک مجرم عادتی خشونت‌آمیز به اتهام ارتکاب جنسی محکوم شده بود و در دادگاه منطقه مدیسون به حبس ابد محکوم شده بود. زمانی که او در زندان بود، یک رابطه آنلاین با دبورا کامرون، ساکن ریدلند، آغاز کرد. در آن زمان، کامرون دوست دختر پسر بالغ برای مدت طولانی بود.

به گفته براملت، یانگ و کامرون طرحی را طراحی کردند که در آن با حمله به خانه پسر و والدین سالخورده‌اش، جواهرات گران قیمت، کارت‌های اعتباری و اطلاعات حساب بانکی را از هر دو خانه به سرقت می‌برند. یانگ با دیوید میچل، که او نیز در مرکز اصلاح و تربیت کانتی مارشال اسکان داده شده بود، تماس گرفت تا افرادی را که این سرقت ها را انجام می دهند، تنظیم کند.

در 4 ژوئن 2022، دزموند جونز جردن کالینز و نکیف میلر را در خانه پسرش در ریدلند پیاده کرد. دبرا کامرون منتظر آنها بود و در پشتی را باز گذاشت تا بتوانند وارد خانه شوند. پس از ورود به خانه، کالینز و میلر اسلحه‌ها را روی قربانی کشیدند و او را مجبور کردند که پول نقد و کلید وسیله نقلیه‌اش را به آنها بدهد. سپس او را با اسلحه سوار ماشینش کردند و شروع به حرکت کردند. مقتول توانست از خودروی در حال حرکت فرار کند و با پلیس تماس گرفت.

در حالی که پلیس در محل اقامت قربانی در ریجلند حضور داشت، خبر دریافت کرد که والدین مسن وی نیز قربانی حمله مسلحانه به خانه در خانه جکسون خود شده اند. این زوج با ورود دو مرد مسلح به خانه آنها و بستن زیپ به خانه آنها بیدار شده بودند. دو مرد مسلح نقابدار سپس چندین قطعه جواهرات و وسیله نقلیه آنها را سرقت کردند.

افسران توانستند افراد متعددی را که در حمله به خانه های برنامه ریزی شده دخیل بودند شناسایی کنند. همه به جز کالینز به جنایات مختلف مرتبط با این حوادث اعتراف کردند.

[ad_2]

Leave a reply