مذاکرات پوشش بهداشتی بین UMMC، Blue Cross Blue Shield ادامه دارد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اختلاف مداوم بین بزرگترین ارائه دهنده بیمه سلامت ایالت و بیمارستان هزاران نفر را در سراسر ایالت تحت تاثیر قرار داده است.

مایک چانی، کمیسر بیمه، گفت: با حرکت اندکی بین Blue Cross Blue Shield و مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC)، مذاکرات همچنان ادامه دارد.

چانی گفت: «مذاکرات اول ژوئیه همان مذاکراتی است که در 2 ژوئن انجام شد و هنوز هم با سرعت حلزونی در حال انجام است. “من با احتیاط خوشبین هستم که همه چیز درست شود زیرا از امروز بلو صلیب با واحدهای نوزادان، آنها از شبکه با واحد پیوند، مراقبت از کودک، برنامه کم خونی داسی شکل، قلب خارج شده اند. ، برنامه پیوند کلیه، ریه و کبد و تمام روابطی که UMMC با سایر امکانات در سراسر ایالت دارد.”

چانی از کسانی که برای درمان دور می‌شوند خواست تا با بخش بیمه با شماره 2957-800-562-1 تماس بگیرند.

انجمن پزشکی ایالتی می سی سی پی بیانیه زیر را در مورد حذف مداوم UMMC از شبکه Blue Cross Blue Shield از شبکه می سی سی پی صادر کرد:

“انجمن پزشکی ایالت می سی سی پی (MSMA) مدت هاست برای پزشکان و مهمتر از همه، بیماران در ایالت بزرگ ما مبارزه کرده است. و پزشکی از راه دور این مبارزه را به طور فزاینده ای دشوار کرده است.

در حالی که تعداد بی‌شماری از خانواده‌های می‌سی‌سی‌پی از عوارض فیزیکی و مالی این همه‌گیری بهبود می‌یابند، سپر آبی صلیب آبی می‌سی‌سی‌پی اخیراً با حذف بزرگترین ارائه‌دهنده پزشکی ایالت، مرکز پزشکی دانشگاه می‌سی‌سی‌پی (UMMC) از شبکه‌اش ضربه دیگری به بیماران می‌سی‌سی‌پی وارد کرد.

حذف UMMC به عنوان یک ارائه دهنده درون شبکه به این معنی است که بیماران مجبور می شوند برای مراقبت های خارج از شبکه هزینه بیشتری بپردازند. برای بسیاری، این به سادگی یک گزینه نیست. علاوه بر این، بیماران در چندین تخصص پزشکی – از جمله اطفال در بیمارستان کودکان Blair E. Batson و خدمات پیوند – بدون جایگزین دیگری برای این خدمات تخصصی مراقبت های بهداشتی در ایالت باقی می مانند. به دلیل این موانع غیر ضروری، تداوم مراقبت برای همه بیماران در ایالت که مجبور شده اند به دنبال ارائه دهندگان دیگر در شبکه باشند یا برای خدمات تخصصی که فقط UMMC ارائه می دهد به نهادهای مراقبت های بهداشتی خارج از ایالت ارجاع داده شوند، به خطر می افتد.

در نهایت، بلو کراس هیچ نگرانی دیگری جز افزایش سود خود ندارد. و این نتیجه به قیمت سلامتی، ایمنی و رفاه بیمه شده در حال افزایش است.

هیئت امنای انجمن پزشکی ایالت می سی سی پی از Blue Cross Blue Shield می خواهد تا با اولویت دادن به مردم بر سود، کار درست را برای بیماران و پزشکان انجام دهد. Blue Cross Blue Shield باید تمام اقدامات لازم را برای بازگرداندن UMMC به شبکه خود و بازگرداندن دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای هزاران می سی سی پی انجام دهد.”

انجمن پزشکی ایالت می سی سی پی

[ad_2]

Leave a reply