مدیر سابق غیرانتفاعی به تقلب در رفاه در می سی سی پی اعتراف کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – اسناد دادگاه نشان می دهد که مدیر سابق یک غیر انتفاعی می سی سی پی روز پنجشنبه در دادگاه فدرال به سرقت بودجه ایالتی که برای کمک به خانواده های نیازمند در یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده بود، اعتراف کرد.

کریستی وب، که این هفته از سمت مدیر مرکز منابع خانواده شمال می سی سی پی استعفا داد، در مقابل قاضی منطقه ای ایالات متحده، کارلتون ریوز در جکسون حاضر شد. اسناد دادگاه نشان می دهد که وب به اتهاماتی که می تواند او را تا 10 سال به زندان ببرد، اقرار کرده است.

اتهامات فدرال ناشی از یک رسوایی رفاهی است که چهره های سرشناس، از جمله برت فاور، مدافع بازنشسته NFL، که در می سی سی پی زندگی می کند، درگیر شده است.

جان دیویس که از سال 2016 تا اواسط سال 2019 مدیر اجرایی دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی بود، سپتامبر گذشته به اتهامات ایالتی و فدرال مربوط به سوء استفاده از پول از طریق برنامه کمک موقت برای نیازمندان خانواده ها اعتراف کرد. او هنوز محکوم نشده است.

دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی سال گذشته یک شکایت مدنی برای تلاش برای بازیابی میلیون ها دلار پول خرج شده رفاهی ارائه کرد. وب و مرکز منابع خانواده شمال می سی سی پی از جمله کسانی هستند که شکایت کردند. فاوره با اتهامات جنایی روبرو نیست، اما یکی از بیش از سه ده متهم پرونده مدنی است.

نانسی نیو و زاخاری نیو، مادر و پسری که یک شرکت غیرانتفاعی و آموزشی دیگر را اداره می‌کردند، در آوریل 2022 به اتهام سوء استفاده از پول رفاهی، از جمله هدایای فاخر مانند بلیط هواپیما درجه یک برای دیویس، اقرار کردند. سازمان نیوز همچنین به برت دیبیاس، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق و دوست دیویس، که به اتهامات کلاهبرداری ایالتی و فدرال اعتراف کرد، از پول رفاهی برای بازپروری مواد مخدر استفاده کرد.

حسابرس ایالتی گفت که پول رفاه به تامین مالی پروژه های حیوانات خانگی ثروتمندان، از جمله یک میدان والیبال 5 میلیون دلاری کمک کرد که فاور در دانشگاه می سی سی پی جنوبی از آن حمایت کرد. دختر فاوره از سال 2017 در مدرسه والیبال بازی می کند.

جلسه رسیدگی به حکم وب برای 16 ژوئن برنامه ریزی شده است.

این داستان تصحیح شده است تا نشان دهد که وب مدیر سابق مرکز منابع خانواده است و نه مدیر فعلی.

[ad_2]

Leave a reply