مدل مبل ال راحتی

اگر به دنبال دکوراسیونی شیک و مدرن برای منزل خود هستید، مدل مبل ال راحتی احتمالا نام مبل را شنیده اید. انواع مختلفی از مبلمان L شکل موجود است که هر کدام هدف خاص خود را دارند. راهنمای خرید مبل ال ای ما به سوالاتی که بدون شک هنگام خرید این مبل و سفارش برای شما پیش خواهد آمد پاسخ می دهد.

مبل ال کنج

مبل چیست؟ تفاوت این مبل با سکشنال چیست؟

چیزهای جدید در مبل ها در سال 2021

چگونه مبل را مرتب کنیم؟

بهترین نوع چوب برای مبل چیست؟

مبل با چه نوع پارچه ای پوشیده شده است؟

صندلی مبل ال از چه موادی ساخته شده است؟

مبل چیست؟ تفاوت آن با مبل سکشنال چیست؟

چگونه باید بین مبل L شکل و مبل معمولی تصمیم بگیرم؟ مبل سکشن چیست؟ مبل L شکل چیست؟ آیا مبل ها و سکشنال های L یکسان به نظر می رسند؟ در فرآیند خرید مبل L شکل یا اسپرت، مدل مبل ال راحتی ممکن است این سوالات را به طور مکرر و گیج کننده بپرسیم. از آنجایی که مبل نقش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارد، بهتر است قبل از خرید به این سوالات پاسخ دهید.

مبل ال کنج ارزان

انتخاب مبل مناسب برای اتاق نشیمن بیشتر سلیقه ای است و هرکسی هنگام خرید مبلمان باید متناسب با سلیقه خود مبلمان را انتخاب کند. اما عواملی مانند نوع خانه و متراژ و فضای آن نیز در این امر نقش دارند.

 

در حال حاضر با پیشرفت مدرن طراحی مد و دکوراسیون در جهان، به طور فزاینده ای با مدل های مبلمانی مواجه می شویم که دیگر به صورت یک پارچه تولید نمی شوند. در کارگاه های تولید مبلمان تکه تکه ساخته می شوند و در نهایت در اتاق نشیمن شما مبل ها به هم متصل می شوند و شکلی زیبا و دلخواه را ایجاد می کنند. مبل های سکشنال نوعی مدل مبل هستند. معروف است که مبل های سکشنال L شکل از پرطرفدارترین مدل ها در ایران هستند.

مبل های L شکل نشیمنگاه های خود را به شکل L در کنار یکدیگر چیده اند. راهنمای خرید مبل ال در مقایسه با سایر مبلمان، مبل ها فضای بیشتری برای نشستن و همچنین فضای نشیمن بیشتری فراهم می کنند.

مدل مبل ال جدید

انواع مدل مبل سکشنال

مبلمان ایران به سه دسته مبل راحتی تقسیم می شوند. مبل های سنتی، مبل های استیل یا سلطنتی و و هیچ دسته جداگانه ای برای مبلمان L شکل در صنعت مبلمان وجود ندارد، اما در دکوراسیون منزل یک مزیت محسوب می شود، در ادامه به بررسی مبلمان L و U شکل ایرانی می پردازیم.

 

مبل L شکل

اکثر مبل ها از پنج تکه تشکیل شده اند. هر قسمت از این مبل را یک قطعه به هم متصل می کند و در هر قسمت دو قطعه وجود دارد.

 

Couch in U Shape – Couch in U Shape

به دلیل چیدمان آن شبیه حرف U، مبل U شکل به این نام خوانده می شود. مدل مبل ال راحتی فضای زیادی می تواند توسط این نوع مبلمان ارائه شود و آنها را به انتخابی عالی برای خانواده ها و مجالس تبدیل می کند. کسانی که در گروه U شکل هستند در کنار یکدیگر می نشینند که فضای صمیمی تری ایجاد می کند. از دو ضلع هم اندازه و یک قسمت مرکزی تشکیل شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مبل های U شکل به مجله توکامگ مراجعه کنید.

مبل الگودالی

این به دلیل فضای خالی در وسط بخش های گودال است. خرید مبل ال از سایت انار مارکت مبلمان از این نوع می تواند به عنوان یک تخت قابل تنظیم نیز استفاده شود.فقط کمی حرکت لازم است تا آن را به یک تخت راحت تبدیل کند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، چیدمان مبل به این شکل فضای صمیمی تری را حتی نسبت به مبلمان U شکل ایجاد می کند. مبلمان گودال علاوه بر کوسن دارای تعداد زیادی صندلی بالشتکی نیز می باشد. مجله توکامگ در مورد انواع گودال گفتگو بحث می کند.

Leave a reply