متون جدید نشان می دهد که USM نگرانی هایی در مورد تسهیلات والیبال فاور با بودجه کمک مالی داشته است

[ad_1]

متن‌ها نشان می‌دهند که برت فاور، مدافع سابق NFL، زمانی که سعی کرد دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی را در قراردادی برای پذیرش پول کمک مالی فدرال برای ساخت یک استادیوم والیبال بفروشد، با مقاومت روبرو شد.

«نانسی من امروز عصر با جان گیلبرت صحبت کردم و بین من و تو او بسیار لیری از پذیرفتن چنین کمک مالی بزرگی ابراز علاقه کرد. فاور به نانسی نیو، مالک مرکز آموزش اجتماعی غیرانتفاعی می سی سی پی که میلیون ها بودجه رفاهی فدرال از وزارت خدمات انسانی می سی سی پی دریافت کرده بود، پیامک فرستاد.

دو روز قبل از این، فاور، نیو، مدیر ورزشی USM، جان گیلبرت، مدیر MDHS جان دیویس و دیگران در دانشگاه ملاقات کرده بودند تا در مورد پروژه صحبت کنند. دیویس، تابع فرماندار سابق فیل برایانت، به طور شفاهی متعهد به تأمین 4 میلیون دلار بودجه رفاهی برای ساخت استادیوم والیبال شد.

«او به تلاش برای یافتن راهی برای جان (دیویس) اشاره کرد تا پولی را به نهادی اختصاص دهد که می‌توانست آن را به ما بدهد که هزینه آجر و ملات را بپردازد. من همان اطلاعات را به جان دادم و البته او فرستاد که ما راهی برای انجام آن پیدا خواهیم کرد.»

مقررات فدرال اکیداً ایالت ها را از استفاده از بودجه کمک های موقت برای خانواده های نیازمند منع می کند – صندوقی که مدیر MDHS جان دیویس عملاً به MCEC برون سپاری کرده بود – دقیقاً در مورد اصطلاح استفاده شده از فاور، “آجر و ملات” یا پروژه های ساختمانی. مقامات دانشگاه ظاهراً از این مانور نگران بودند.

فاور به نیو پیامک نوشت: «ترس من این است که او (گیلبرت) به جز همه چیزهایی که شما و جان می توانید اختصاص دهید، حتی اگر به طور قانونی امضا شده باشد، عمل نمی کند.

او همچنین با اشاره به USM، با توجه به پرونده دادگاه، پیامک نوشت: “به نظر می رسد آنها تا حد مرگ می ترسند.”

سرانجام، پس از گفتگو بین مقامات غیرانتفاعی، وکلای MDHS و مشاور عمومی دانشگاه، فاور چراغ سبز دریافت کرد. اما تنها پس از آن که این معامله تکامل یافت و نیم میلیون اضافی برای بهبود استادیوم بسکتبال Reed Green Coliseum در نظر گرفت.

جری بافکین، وکیل نیو، در یک سند دادگاه که روز جمعه ارائه شد، استدلال می‌کند که شواهد نشان می‌دهد که برایانت احتمالاً در پیشبرد پروژه به منطقه پایانی نقش داشته است.

در این زمان در ژوئیه 2017، نانسی نیو قبلاً با بنیاد ورزشی USM مبلغی در حدود 200000 دلار دریافت کرده بود که برای بازسازی ساختمان دیگری در محوطه دانشگاه به نام M-Club استفاده می شد. USM به‌عنوان کوچک‌تر از سه دانشگاه بزرگ می‌سی‌سی‌پی، از لحاظ تاریخی برای تأمین بودجه برای این نوع پروژه‌ها مشکل‌تری داشته است.

فاور در پیامی به نیو گفت: «بدیهی است که شما و جان دارایی‌های فوق‌العاده‌ای برای USM هستید و برای اینکه بتوانیم در بازی جلوتر باشیم، باید از شما بچه‌ها از هر نظر استفاده کنیم.

این متون جدید، که روز جمعه فاش شد و دقیقاً همانطور که بدون اصلاح ظاهر می‌شوند در اینجا چاپ شد، نگاهی اجمالی به این موضوع را ارائه می‌کند که چگونه مقامات در نهایت 5 میلیون دلار از صندوق‌های رفاهی، پولی که قرار است به نیازمندترین ساکنان ایالت کمک کند، به ساخت یک استادیوم والیبال در این شهر اختصاص دادند. USM. زک نیو، پسر نانسی نیو، در ماه آوریل به کلاهبرداری از دولت مربوط به این هزینه ها اعتراف کرد.

اما در بحبوحه تداوم فاور، این پروژه توسط بسیاری – وکلای MDHS، وکلای USM، دفتر دادستان کل، هیئت مؤسسات آموزش عالی – که همگی نتوانستند مداخله کنند و جلوی آن را بگیرند، مورد بررسی قرار گرفت.

متون جدید در جریان یک دعوای دادگاه بر سر اینکه آیا برایانت باید از احضاریه صادر شده توسط وکیل اخبار و غیرانتفاعی آنها تبعیت کند یا خیر، آشکار شد. متهم دیگری به نام آستین اسمیت نیز به این احضاریه پیوست.

وکلای دادگستری علیه برایانت در یک دعوای مدنی در مورد سوء هزینه های رفاهی، احضار می کنند، حتی اگر برایانت متهم در این دعوی قضایی نیست، زیرا آنها می گویند دخالت برایانت در هزینه های رفاهی، و به ویژه پروژه والیبال، برای دفاع از موکلانشان بسیار مهم است. . برایانت در اعتراض خود به احضاریه استدلال می کند که او هیچ اشتباهی انجام نداده است و نباید در نتیجه سفر ماهیگیری وکیل مدافع، ارتباطات ممتاز را آزاد کند.

گری بافکین، وکیل نیو روز جمعه نوشت: فرماندار برایانت یک چیز را کاملاً روشن می کند: او ناامید است که از بررسی عمومی پیام های متنی خود در مورد بودجه های رفاهی که برای ساخت تأسیسات والیبال در USM استفاده می شود اجتناب کند. “البته، برایانت اصرار دارد که هیچ کاری برای تسهیل جریان میلیون ها نفر از MDHS به پروژه ساخت و ساز ورزشی انجام نداده است، اما او از ارائه پیام های متنی و سایر اسنادی که احتمالاً ادعاهای او را تأیید می کند، در صورت صحت خودداری می کند. برایانت به جای شفافیت، مبهم سازی را انتخاب می کند.»

فاور مذاکراتی را با USM درباره ساخت یک استادیوم جدید والیبال قبل از اواخر سال 2016 آغاز کرد. فاور برای کمک به پروژه در آوریل 2017 با برایانت تماس گرفت. این گفتگوها در مورد جمع آوری کمک های مالی خصوصی برای پروژه بود.

هنگامی که مقامات دپارتمان دو و میدانی در ماه ژوئیه با نیو در مورد استادیوم والیبال صحبت کردند، آنها قبلاً با غیرانتفاعی او روی یک پروژه جداگانه کار می کردند، که در آن از طریق اجاره نامه ای برای بازسازی و بهبود تأسیسات ورزشکاران دانشجویی به نام M. -باشگاه. ای دی گیلبرت نسخه ای از طرح ساختمان والیبال را در اواسط ژوئیه 2017 به نیو فرستاد.

چند روز بعد شلوغ بود. فاور و نیو در مورد پروژه والیبال با هم آشنا شدند. برایانت در مورد پروژه های MDHS با دیویس ملاقات کرد. سپس برایانت در مورد پروژه والیبال با فاور صحبت کرد و او اسناد ساخت و ساز را برای او ارسال کرد.

برایانت بلافاصله پس از پیام‌های اولیه‌اش با فاور درباره تأسیسات والیبال، هیچ یک از ارتباطات خود را ایجاد نکرد، اما دو روز بعد، دیویس و نیو با مقامات دو و میدانی فاور و USM ملاقات کردند و دیویس موافقت کرد که بودجه پروژه را تامین کند.

“وای، همین الان با فیل برایانت تماس گرفتم! او با ما همراه است! ما این کار را انجام خواهیم داد!» چند روز بعد به فاور پیامک داد.

با وجود تکذیب‌های برایانت، شواهد و زمان‌بندی جلساتی که در اینجا توضیح داده شد، نشان می‌دهد که دیویس در مورد تأسیسات والیبال فاور با برایانت در هفته جلسه در USM صحبت کرده و از برایانت تأیید صریح یا ضمنی برای تأمین مالی پروژه از طریق MDHS دریافت کرده است. پس از جلسه در USM، دیویس تعهد مالی بزرگ را توضیح داد و گفت: “فرماندار این پروژه را دوست دارد و می‌خواهد آن را انجام دهد.”

بافکین همچنین خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که منجر به تامین مالی پروژه والیبال توسط مسئولان بهزیستی شد، سناریوی دیگری را بازتاب می‌دهد که در آن فاور برای حمایت از یک شرکت دارویی به نام پرواکوس با استاندار تماس گرفت و طی چند روز، مسئولان بهزیستی در حال تعهد به این پروژه بودند.

نکته مهم این است که دیویس تقریباً چهار سال مدیر اجرایی MDHS بود. بافکین نوشت. او در کل دوران تصدی خود، تنها دو بار با اولین شنیدن یک پیشنهاد، 4 میلیون دلار یا بیشتر متعهد شد. اولین بار تأسیسات والیبال بود. دومی Prevacus بود. شواهد نشان می دهد که برایانت در هر دو پروژه مشارکت داشته است.

در ماه ژوئیه، گری بافکین، وکیل نیوز، احضاریه ای را برای برایانت به دلیل ارتباط او در مورد استادیوم والیبال ارائه کرد. واید به این احضاریه پیوست. بیلی کوین وکیل برایانت با این احضاریه مخالفت کرد و مدعی شد که این ارتباط ممتاز است و حداقل باید تحت یک دستور حفاظتی قرار گیرد. در یک پرونده طولانی دادگاه، برایانت چندین صفحه از متن‌هایی را منتشر کرد که او می‌گوید ثابت می‌کند که نمی‌دانست فاور برای پروژه والیبال پول رفاهی دریافت می‌کند.

اکنون، بافکین و وید عقب می نشینند و می گویند جدول زمانی ارائه شده توسط برایانت از طریق متون خود ناقص است و برایانت باید تمام ارتباطات مربوطه را به صورت عمومی ارائه کند.

جیم وید، وکیل اسمیت، برادرزاده دیویس که صدها هزار دلار تحت قرارداد با سازمان های غیرانتفاعی دریافت کرده است، می نویسد: برایانت هرگز انکار نمی کند که چنین هزینه هایی تقلبی بوده است. در عوض، برایانت متهم جان دیویس، متهم نانسی نیو و متهم برت فاور را مقصر می‌داند. برایانت اسنادی را ارائه می دهد تا نشان دهد که شخصاً در این طرح کلاهبرداری دخالت نداشته است. با این حال، اسناد برایانت تصویر ناقصی را نشان می دهد، زیرا او از پیوست کردن مکاتبات بین برایانت و متهم جان دیویس غفلت می کند. ارتباطاتی که مشارکت برایانت را نشان می‌دهد احتمالاً بین برایانت و زیردستان مستقیم او، متهم جان دیویس است.

وید خاطرنشان می کند که بخش عمده ای از ارتباطاتی که برایانت ارائه کرده است پس از آن صورت گرفت که فرماندار سابق از اینکه اداره رفاه به دلیل مشکوک به کلاهبرداری تحت بازرسی دفتر حسابرسی قرار داشت، انجام شد. برایانت در اواخر ژوئن 2019 نکته کوچکی در مورد دیویس نقل کرده بود.

«طبیعاً، برایانت پس از اطلاع از تحقیقات، مراقب بود که اسناد مجرمانه تولید نکند. فقط پس از آن که برایانت متوجه شد که باید این کار را انجام دهد [sic] واید می نویسد: قدیمی برای زندان فدرال، برایانت اسناد تبرئه کننده تولید کرد.

وید استدلال می کند که ارتباط برایانت دارای امتیاز نیست زیرا امتیازات از رفتار متقلبانه محافظت نمی کنند. واید می نویسد: با توجه به ادعای نانسی نیو مبنی بر اینکه برایانت به او دستور داده تا به فاوره پرداخت کند، “به عنوان یک موضوع قانونی، “زمینه خوبی برای حمایت” از این باور وجود دارد که برایانت در این رفتار متقلبانه مشارکت داشته است.

واید می نویسد: “تولید انتخابی پیام های متنی برایانت، که بیشتر آنها پس از اینکه برایانت متوجه شد MDHS توسط حسابرس ایالتی تحت بررسی است، ایجاد شد، نباید به طور خلاصه به عنوان تبرئه کننده برایانت بدون دسترسی طرفین به تمام شواهد مربوطه پذیرفته شود.”

وکیل برایانت همچنین وکیل نیو را به تلاش برای محاکمه پرونده در رسانه ها متهم می کند، اما بافکین استدلال می کند که برایانت توجه رسانه ها را خودش جلب کرده است، یعنی در یک مصاحبه طولانی با می سی سی پی امروز.

«برایانت در پاسخ به سؤالات مربوط به مشارکت او در تأمین مالی تأسیسات والیبال و Prevacus، در تلاشی آشکار برای تغییر روایت عمومی و پوشش رسانه‌ای به نفع خود، تصمیم گرفت برای یک مصاحبه سه ساعته با می‌سی‌سی‌پی امروز بنشیند. با انجام این کار، برایانت داوطلبانه خود را بیشتر در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

می سی سی پی امروز جدول زمانی زیر را بر اساس اسناد و ارتباطات جمع آوری شده در فرآیند دادگاه یا بازیابی شده از طریق درخواست های سوابق جمع آوری کرد. جدول زمانی را اینجا بخوانید.

یادداشت سردبیر: مادر سردبیر می سی سی پی امروز، آدام گانوشو، قرارداد اجاره ای را برای ساخت استادیوم والیبال دانشگاه می سی سی پی جنوبی امضا کرد. در مورد آن بیشتر بخوانید اینجا.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply