مالیات میلیاردرها را فراموش کنید 5 روشی که بودجه بایدن واقعاً به رونق تجارت کوچک کمک می کند

[ad_1]

علیرغم همه صحبت هایی که در مورد مالیات 20 درصدی بر عواید تحقق نیافته، که به آن مالیات حداقل بر درآمد میلیاردرها می گویند، ممکن است در طرح بودجه 5.8 تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، که این هفته رونمایی شد، موارد کمتر شناخته شده و در عین حال بسیار مفید در انتظار کارآفرینان باشد.

عمدتاً، درخواست بایدن تقریباً 914 میلیون دلار به اداره مشاغل کوچک اختصاص می دهد، آژانسی که وظیفه تامین دسترسی به سرمایه و سایر منابع را برای مشاغل کوچک کشور دارد. برای زمینه، درخواست بودجه برای SBA در طول سال مالی 22 به 852.5 میلیون دلار و برای سال مالی 21 به 819 میلیون دلار رسید.

در طول اعماق همه‌گیری، آژانس بیش از 1.1 تریلیون دلار کمک کرد در کمک به مشاغل کوچک ایالات متحده از طریق برنامه های مختلف از جمله برنامه محافظت از چک حقوق، برنامه وام قابل بخشش 750 میلیارد دلاری، و صندوق احیای رستوران، یک برنامه کمک هزینه برای مشاغل خدمات غذایی. در طول سال مالی 21، قدرت وام دهی SBA در برنامه های سنتی وام دهی آن به 44.8 میلیارد دلار رسید.

دولت بایدن قبلاً برخی از برنامه های خود را برای این بودجه اعلام کرده است. نوامبر گذشته، کاخ سفید متعهد شد که با افزایش هدف قراردادهای فدرال در سال 2022 از 5 درصد به 11 درصد، به مشاغل کوچک محروم کمک کند تا قراردادهای فدرال بیشتری را تضمین کنند. با حمایت بایدن، SBA همچنین گام‌هایی برداشته است تا کمک‌های مربوط به کووید را که می‌تواند فراهم کند، اخیراً دوره تعویق برنامه وام بلایای طبیعی خود را تمدید کرده و برنامه آزمایشی مزیت جامعه خود را گسترش داده است.

و اگر بودجه فدرال به شکل فعلی تصویب شود، کمک های بیشتری برای کارآفرینان در راه است. در اینجا به پنج حوزه می پردازیم که کسب و کارهای کوچک باید در طرح بودجه فعلی به آن توجه داشته باشند.

1. مبارزه با تغییرات آب و هوایی

این بودجه 10 میلیون دلار برای کمک به شرکت های کوچک برای پیوستن به مبارزه با تغییرات آب و هوایی اختصاص می دهد. این پول برای کمک به دسترسی به سرمایه برای سرمایه گذاری است که به کسب و کارهای کوچک در سبز شدن کمک می کند – چیزی که برای تنظیم کننده هایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار مهم است. SEC اخیراً قانونی را برای شرکت های دولتی پیشنهاد کرده است که انتشار گازهای گلخانه ای را افشا کنند – و سرمایه گذاران به طور فزاینده ای بر عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) متمرکز می شوند.

2. کمک به جانبازان برای گرفتن گواهینامه

بودجه 20 میلیون دلار برای برنامه صدور گواهینامه برای کمک به کسب و کارهای کوچک متعلق به جانبازان برای دسترسی به فرصت های بیشتر در سراسر دولت در نظر گرفته شده است. دستیابی به این وضعیت گواهینامه می تواند فرصت های تجاری بیشتری را باز کند، مانند قراردادهای دولتی.

3. کمک به کارآفرینان محروم

هدف از این بودجه اختصاص 31 میلیون دلار اضافی برای کمک به کارآفرینان ضعیف است که شامل افزایش دسترسی به مربیان، آموزش و خدمات مشاوره است. SBA برای برنامه های توسعه کارآفرینی خود 272 میلیون دلار اعتبار برای سال مالی 22 دریافت کرد.

4. تقویت تولید داخلی

برای تقویت تولید داخلی، این بودجه 30 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در شتاب دهنده های رشد، خوشه های نوآوری منطقه ای و برنامه مشارکت فناوری فدرال و ایالتی اختصاص می دهد. برنامه FAST به سازمان ها کمک می کند تا برنامه های ایالتی و منطقه ای را با هدف افزایش پیشنهادات و جوایز در تحقیق، توسعه و نوآوری تسهیل کنند. 4 میلیون دلار دیگر برای ایجاد یک مرکز تولید کنار گذاشته شده است تا SBA قدرت بیشتری برای اتصال مشاغل کوچک با منابع تولیدی کلیدی و ورود به بازارهای جدید داشته باشد.

5. گسترش دسترسی به سرمایه

دسترسی به سرمایه مقرون به صرفه همچنان برای بسیاری از کارآفرینان چالش برانگیز است، بنابراین بودجه پیشنهاد می کند قدرت وام دهی در تعداد معدودی از برنامه ها به میزان 9.5 میلیارد دلار افزایش یابد. چنین برنامه هایی شامل برنامه تضمین وام 7 (a) آژانس است که وسیله ای جذاب برای وام دهندگان است، زیرا SBA تا 85 درصد از مبلغ وام را تضمین می کند. توسعه‌های دیگر برای برنامه وام 504 اعمال می‌شود، که وام‌های بلندمدت با نرخ ثابت تا سقف 5 میلیون دلار، از جمله موارد دیگر، برای خرید املاک و مستغلات ارائه می‌کند. این گسترش همچنین سطوح وام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشاغل کوچک را افزایش می‌دهد، که شرکت‌های خصوصی دارای مجوز SBA هستند که در مشاغل کوچک سرمایه‌گذاری می‌کنند، و برنامه تضمین بازار ثانویه، یک بازار ثانویه برای وام‌های تحت حمایت SBA.

[ad_2]