لایحه بحث برانگیز مجلس 1020 به مجلس منتقل می شود و به سمت فرماندار می رود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مجلس نمایندگان می سی سی پی لایحه بحث برانگیز 1020 مجلس را تصویب کرد. این لایحه اکنون به فرماندار تیت ریوز (R-Miss) می رسد.

حمایت از این پیشنهاد بر اساس خطوط حزبی و نژادی تقسیم شده است. مخالفان این لایحه را به نژادپرستی و خلاف قانون اساسی متهم کردند.

اگر فرماندار این لایحه را امضا کند، به پلیس کاپیتول صلاحیت اصلی در محدوده منطقه توسعه یافته مجتمع متروپولیتن (CCID) داده می شود. پلیس جکسون صلاحیت ثانویه خواهد داشت.

HB 1020 همچنین دادگاه های شهری پایین تر را در داخل CCID ایجاد می کند و قضات شهرداری را منصوب می کند.

بحث روز جمعه زمانی به نقطه جوش رسید که نماینده تری لامار (منطقه 8)، نویسنده لایحه، به بسیاری از قانونگذاران سیاه پوست پاسخ داد.

“ببین، من سیاه پوستم. من می دانم که همه شما می توانید این را ببینید و یک وکیل وجود دارد. رابرت جانسون، رهبر اقلیت مجلس، گفت: یک قاضی منصوب از سوی دادگاه CCID در این شهر به من نگاه می‌کند و می‌گوید: “شاید به یک شب زندان نیاز داشته باشی.”

نمی دانم آیا می دانید پلیس با جوامع سیاه پوست چه می کند یا خیر. من نمی‌دانم واقعاً مادری را درک می‌کنید که باید به فرزندش بگوید که باید با یک سری قوانین خاص زندگی کنید، قوانینی را از دیگران جدا کنید.”

“پس ما دوباره اینجا هستیم. من باید جواب همه اینها را بدهم. بزار بهت بگم آقا گفتی توهین شدی من هم ناراحتم و این حق را دارم. چون قلبم داره خون میاد مثل مال شما این تنها رنگی است که باید در این ساختمان اهمیت داشته باشد. لامار گفت: “اگر مجبور باشم اینجا بایستم و به مردم گوش بدهم که من را نژادپرست می‌خوانند زیرا سعی می‌کنم کار درست را انجام دهم، ما در مورد رنگی صحبت خواهیم کرد که مهم است. و این قرمزی است که در رگ‌های من و تو جاری است.” .

گزارش کنفرانس با 72 رای موافق در برابر 41 رای به تصویب رسید.

[ad_2]

Leave a reply