قوانین جدید می سی سی پی: کاهش مالیات، افزایش حقوق معلمان، آهنگ ایالتی

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – چندین قانون جدید در می سی سی پی از روز جمعه، که اولین روز از سال بودجه جدید دولت نیز است، اجرایی می شود.

پرداخت معلم

در سال بودجه جدید، معلمان به طور متوسط ​​حدود 5100 دلار افزایش خواهند یافت و معلمان کمکی 2000 دلار دریافت خواهند کرد. طبق گزارش هیئت آموزش منطقه ای جنوب، میانگین حقوق معلمان می سی سی پی در سال 2019-2020 46843 دلار بود. میانگین ملی 64133 دلار بود.

کاهش مالیات

می سی سی پی مالیات بر درآمد خود را طی چهار سال کاهش خواهد داد. از سال 2023، 4 درصد مالیات بر درآمد حذف خواهد شد. سه سال آینده، براکت 5 درصد به 4 درصد کاهش می یابد. پس از سال اول، سطوح درآمد معاف از مالیات برای یک فرد مجرد 18300 دلار و برای یک زوج متاهل 36600 دلار خواهد بود.

پرداخت مساوی

می سی سی پی در حال تبدیل شدن به آخرین ایالتی است که قانونی را وضع می کند که بر اساس آن دستمزد برابر برای کار برابر زنان و مردان الزامی است. منتقدان می‌گویند قانون جدید مضر است زیرا به کارفرما اجازه می‌دهد بر اساس سابقه دستمزدی که کارگران به مشاغل جدید وارد می‌کنند، به یک زن حقوق کمتری نسبت به مرد بدهد.

هزینه های انتخاباتی

دفاتر انتخابات ایالتی و محلی از پذیرش کمک های مالی از گروه های خارجی برای عملیات انتخاباتی منع شده اند. می سی سی پی به سایر ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان در ایجاد ممنوعیت در واکنش به کمک هایی که مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک در سال 2020 در سراسر ایالات متحده انجام داد، می پیوندد.

اتاق های اورژانس روستایی

وزارت بهداشت می تواند حداکثر پنج مجوز برای اورژانس های مستقل در مناطق روستایی صادر کند.

آهنگ دولتی

قانون جدید «یک می سی سی پی» توسط استیو آزار خواننده و ترانه سرا را به عنوان یک آهنگ جدید دولتی تعیین می کند. همچنین کمیته ای برای توصیه آهنگ های دولتی اضافی از ژانرهای مختلف ایجاد می کند. ایالت «برو، می سی سی پی» را که از سال 1962 ترانه ایالتی بود کنار می گذارد. این ایالت از آهنگ «Roll With Ross» استفاده می کند، صدای جرنگ جرنگ مبارزات انتخاباتی فرمانداری جدایی طلب در سال 1959. راس بارنت

___

قوانین جدیدی که در اوایل امسال وضع شد

ماری جوانا پزشکی

فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز لایحه ای را در فوریه امضا کرد. 2 قانونی کردن ماری جوانا پزشکی برای افراد دارای شرایط ناتوان کننده. بلافاصله قانون شد، اما افتتاح اولین داروخانه ها ماه ها طول می کشد. در نوامبر 2020، رای دهندگان می سی سی پی ابتکار عمل ماری جوانا پزشکی را تایید کردند. دادگاه عالی ایالتی شش ماه بعد با حکم این که به درستی در برگه رای قرار نداشت، آن را لغو کرد زیرا روند ابتکار منسوخ شده بود.

مخالفان سقط جنین

“قانون منابع بارداری” به افراد یا مشاغل اجازه می دهد پس از اهدای کمک های مالی به مراکز حاملگی بحرانی، اعتبار مالیاتی را مطالبه کنند. این مراکز تلاش می کنند تا زنان را از سقط جنین منصرف کنند و لوازمی مانند پوشک و لباس نوزاد را تهیه کنند.

آموزش در مورد نژاد

در ماه مارس، ریوز لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن مدارس، کالج‌ها یا دانشگاه‌ها از آموزش این موضوع که «جنس، نژاد، قومیت، مذهب یا منشاء ملی ذاتاً برتر یا پست‌تر است» منع می‌شود. بلافاصله قانون شد. چندین قانونگذار سیاه پوست گفتند که این محدودیت ها می تواند بحث صادقانه درباره اثرات مضر نژادپرستی را خفه کند.

[ad_2]

Leave a reply