قانون دستمزد برابر در می سی سی پی اجرا می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در 1 ژوئیه، قانون جدیدی در می سی سی پی به اجرا درآمد که هدف آن کاهش سقف دستمزد بین مردان و زنان است. در حالی که مقاصد قانون بر برابری در محیط کار متمرکز است، منتقدان علیه این لایحه می گویند ممکن است برعکس این لایحه را به همراه داشته باشد.

در آوریل 2022، می سی سی پی آخرین ایالت بدون قانون حقوق برابر شد. قانون دستمزد برابر برای کار برابر می‌سی‌سی‌پی اجازه می‌دهد تفاوت‌های دستمزدی که بر اساس هر چیزی جز جنسیت است وجود داشته باشد.

قانون در مورد نژاد، سن، گرایش جنسی یا ناتوانی چیزی نمی گوید. منتقدان این قانون استدلال کرده‌اند که این قانون بیش از آنکه فایده داشته باشد ضرر دارد.

“ایالت می سی سی پی، جلسه قانونگذاری، قانون برابری واقعا بدی را تصویب کرد که صراحتاً به کارفرمایان اجازه می دهد بر اساس چندین دلیل به زنانی که شغل مشابهی را انجام می دهند، تبعیض قائل شوند و دستمزد کمتری نسبت به مردان دریافت کنند. به طور خاص، برخی از این دلایل به دلیل سابقه حقوق و دستمزد او است. کاساندرا ولچلین، مدیر اجرایی میزگرد زنان سیاه پوست می سی سی پی گفت.

درخواست سوابق حقوق و دستمزد یکی از مهمترین موارد انتقادی به این قانون بوده است. با درخواست سابقه حقوق، کارفرمایان بیشتر به زنان دستمزد کمتری می دهند.

و ممکن است بگویید: “اوه، من 45000 دلار درآمد داشتم.” خوب، کارفرما می داند که می تواند بیش از 45000 دلار به شما بپردازد. آنها احتمالاً می توانند 60000 دلار به شما بپردازند، اما چون شما گفتید که فقط 45000 دلار درآمد داشته اید، پس کاری که آنها انجام خواهند داد این است که شاید کمی بیشتر از این به شما حقوق بدهند.” ولچلین.

ولچلین، در کنار میزگرد زنان سیاه پوست می سی سی پی، از هر کسی که در محل کار تبعیض را تجربه کرده است، خواست تا با کمیسیون فرصت های شغلی برابر به شماره 769-487-6910 تماس بگیرند.

[ad_2]

Leave a reply