قانونگذار می گوید که وزارت بهداشت مرکز بعدی درمان سوختگی ایالت را انتخاب خواهد کرد

[ad_1]

قوه مقننه بالاخره در مورد مرکز سوختگی بعدی ایالت به نتیجه رسید – و تصمیم گرفت که اصلاً تصمیمی نگیرد.

لایحه مجلس نمایندگان 1626، که به جزئیات اختصاص داده شده به وزارت بهداشت می سی سی پی می پردازد، روز پنجشنبه هر دو مجلس را تصویب کرد. این لایحه 4 میلیون دلار برای مرکز سوختگی بعدی ایالت اختصاص می دهد و مسئولیت انتخاب خانه مرکز سوختگی را به وزارت بهداشت ایالتی می دهد.

این اقدام در میان ماه‌ها گمانه‌زنی درباره اینکه آیا مرکز سوختگی معتبر بعدی ایالت در مرکز پزشکی دانشگاه می‌سی‌سی‌پی یا مرکز پزشکی باپتیست مستقر خواهد شد، انجام شد. هر دو نهاد در حال مبارزه برای حمایت عمومی برای باز کردن خود هستند.

این لایحه همچنین شامل یک میلیون دلار اضافی به صندوق درمان سوختگی ایالتی است که پرداخت می کند مراقبت بدون غرامت برای قربانیان سوختگی که در مرکز بعدی سوختگی می سی سی پی مراقبت می شوند و هزینه های سفر به مراکز درمانی سوختگی خارج از ایالت.

این آخرین اقدام در یک سری از تأییدها و لغوها است، ماهها پس از بسته شدن آخرین مرکز سوختگی ایالت. مریت هلث سنترال در جکسون جنوبی تنها مرکز سوختگی معتبر ایالت را در ماه اکتبر با استناد به چالش های همه گیر و کارکنان تعطیل کرد.

در اوایل این جلسه قانونگذاری، لوایح برای بازسازی مرکز سوختگی می سی سی پی شکست خورد. در ماه فوریه، کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان 4 میلیون دلار به مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی برای ایجاد یک مرکز سوختگی تصویب کرد.

سپس، در یک چرخش غافلگیرانه، مجلس نمایندگان کامل به نام مرکز پزشکی باپتیست می سی سی پی – جایی که مدیر پزشکی سابق مرکز سوختگی مریت هلث سنترال در آن فعالیت می کند – به عنوان خانه مرکز بعدی سوختگی ایالت رای داد.

با این حال، این لایحه در سنا از بین رفت زیرا در یک ضرب الاجل کلیدی تصویب نشد. ستوان فرماندار دلبرت هوزمن، که ریاست سنا را بر عهده دارد، در آن زمان گفت که این موضوع می تواند بعداً در لایحه تخصیصی مطرح شود.

حالا در پایان جلسه نمایندگان دستشان را می شویند که اصلا تصمیمی نگرفته اند.

هر دو مرکز پزشکی باپتیست و UMMC درخواست هایی را برای تعیین مرکز سوختگی به اداره بهداشت ایالتی ارسال کرده اند.

می سی سی پی تودی قبلا گزارش داده بود که اگرچه مقامات UMMC علناً اعلام کردند که اخیراً در حال درمان سوختگی کودکان هستند، ایمیل های داخلی خلاف این را فاش کردند.

سخنگویان وزارت بهداشت می سی سی پی سوالات را تا زمان مطبوعات پاسخ ندادند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply