قانونگذاران می سی سی پی به دنبال بودجه بیشتری برای قربانیان گردباد هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – قانونگذاران می سی سی پی خواستار دریافت پول بیشتر برای کسانی هستند که از گردبادهای مرگبار هفته گذشته آسیب دیده اند.

ایالت قبلاً 5 میلیون دلار از طریق آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) ارائه کرده است، اما قانونگذاران گفتند که این کافی نیست.

اعضای انجمن سیاه قانونگذاری استدلال کردند که با ناپدید شدن بیمارستان‌های محلی، مدارس و مسکن در جوامع دلتا، نیاز به بودجه بیشتر واضح است.

سناتور ایالتی جوزف توماس (منطقه D-22) و نماینده جان هاینز (D-District 50) تلاش های اخیر خود را برای فشار به بودجه بیشتر و آنچه که دوست دارند از ایالت ببینند به اشتراک گذاشتند.

اوایل این هفته، همراه با همکارانم در سنا، ما از اصلاحیه ای حمایت کردیم تا به همه کسانی که در فاجعه اخیر آسیب دیده اند کمک کنیم. از سنا گذشت اما در مجلس مورد بررسی قرار نگرفت. تا زمانی که ندانیم چگونه می‌خواهیم به تأمین بودجه مورد نیاز برای کامل کردن این شهرها کمک کنیم، مجبور نیستیم آنجا را ترک کنیم.

ما رهبری این ایالت را تشویق می‌کنیم که صحبت نکنند، بلکه گام بردارند و کار درست را برای این جامعه انجام دهند. هاینز گفت: “پنج میلیون دلار برای برخی افراد پول زیادی است، اما در زمان فاجعه، فقط یک قطره در سطل است.”

بحث های بودجه هنوز ادامه دارد، بنابراین مشخص نیست که آیا پول بیشتری آزاد می شود یا خیر.

[ad_2]

Leave a reply